Algron Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 å? hvilke er det som slår den, da..? i ALLE FALL ikke s700! Blant annet S700i, men denne tråden handler ikke om hvor dårlig D500, men om LG F7250, Jeg kan godt sende deg en PM, så du får vite hvilken mobiler som slår D500 Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvorfor ikke? Likte designet på den! Tror han tenker mer på kombinasjonen megapikselkamera og 128x160skjerm. Det kommer ikke ti lå funke særlig. Dessuten var visst ikke minnet så bra.. Lenke til kommentar
C4mpi Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 jaja.. s700i er ikke Pørfekt på alle punkter den heller! Har hørt mange klager på den! Men men.. Back to topic: Den telefoenen minner meg om en eller anna telefon men jeg husker ikke hvilken.. en siemens tror jeg.. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Vel... SL55 likner kanskje mest av de telefonene på LG F7250... Endret 23. januar 2005 av ^Cartman^ Lenke til kommentar
eblth Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tror han tenker mer på kombinasjonen megapikselkamera og 128x160skjerm.Det kommer ikke ti lå funke særlig. Dessuten var visst ikke minnet så bra.. Den har bare VGA kamera. Syntes den minnet litt mer om noen Samsung modeller, enn Siemens og Nokia som er nevnt. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Tror han tenker mer på kombinasjonen megapikselkamera og 128x160skjerm.Det kommer ikke ti lå funke særlig. Dessuten var visst ikke minnet så bra.. Den har bare VGA kamera. Allikevel... 128x160 begynner å bli litt gårsdagens nå... Dessuten ljuger de med det skjermbildet! Det blir ikke så bra på 128x160! Lenke til kommentar
eblth Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Allikevel... 128x160 begynner å bli litt gårsdagens nå...Dessuten ljuger de med det skjermbildet! Det blir ikke så bra på 128x160! Siemens SF65 har 128x160 pikslers skjerm + 1,3 mp kamera. Rimelig bortkastet spør du meg. Ellers vil jeg si at de fleste produsentene har rimelig overdrevne bilder av nye modeller, spesielt la jeg merke til reklamen for 7250 for en god stund siden, når en person ser på fugler som flyr gjennom mobilskjermen. Det var jo som å se på en tv. Ikke akkurat slik i realiteten. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) hehe, gode gamle Siemens SL10 eller hva? Første skyve telefonen jeg husker, skulle ha gitt nesten hva som helst for den! Må være den peneste mobilen som ikke selges lenger! Endret 23. januar 2005 av Rexton Lenke til kommentar
MobiL FreAk : : : Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hehe, gode gamle Siemens SL10 eller hva? Første skyve telefonen jeg husker, skulle ha gitt nesten hva som helst for den! Må være den peneste mobilen som ikke selges lenger! syns du seriøst at den var fin?! nei, vettu hva, altså! den var helt forferdelig stygg! ordentlig grusom, var'n... (viktig, viktig!: min mening!!) Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 hehe, gode gamle Siemens SL10 eller hva? Første skyve telefonen jeg husker, skulle ha gitt nesten hva som helst for den! Må være den peneste mobilen som ikke selges lenger! syns du seriøst at den var fin?! nei, vettu hva, altså! den var helt forferdelig stygg! ordentlig grusom, var'n... (viktig, viktig!: min mening!!) Den er hvert fall ikke stygg (etter min mening). Skulle gjerne hatt en, og gått rundt på skolen for å brife! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Vil påpeike at kanskje ein poster i denne tråden bør ta seg ein tur innom http://forum.hardware.no/index.php?act=boardrules før han poster vidare. Ja, personleg meinig er lov men det går ann å komme med den utan å rakke ned på andre. moderator jankee. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) å? hvilke er det som slår den, da..? i ALLE FALL ikke s700! ikke begynn og ert da. Det er en smakssak. ---------------------------------------------------- enig med ^cartman^ den er skremmende lik siemens SL65. ------------------------------------------------------------------- anyway.. S700i slår D500 på fler punkter, og D500 slår S700i på mange punkter. ingen av de telefonene er "perfekte." hvis dere skal sitte og diskutere hvem av de som er best, så er det ikke vits ... det får være en smakssak. Endret 24. januar 2005 av MacCy Lenke til kommentar
genser Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Å diskutere hvilken mobil av D500 og S700i som er best har _ingenting_ med trådstarters budskap med denne tråden. Vi lar derfor denne tråden gå uten diskusjon om dette. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Tenkte at jeg skulle vise likheten mellom Nokia 7650 og LG F7250 et bilde her, se på den ringen rundt skjermen, "samme" på begge mobilene! Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Tenkte at jeg skulle vise likheten mellom Nokia 7650 og LG F7250 et bilde her, se på den ringen rundt skjermen, "samme" på begge mobilene! Ja... Kanskje denne rett og slett er en kopi? Lg'n er vel mindre, men for en likhet! Tror vi burde rapportere til Nokia hvis noen gidder Nei, seriøst, Nokia hadde klikka for en mindre likhet enn det der, men det ser ikke ut til at de har sett dette. Denne kopien tar kaka, folkens. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Bare meg her som ikke syns at LGs mobil lignet særlig på monsteret til Nokia? Altså, det er nok kansje fler mobiler rundt i verden med sølvramme rundt skjermen.... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Bare meg her som ikke syns at LGs mobil lignet særlig på monsteret til Nokia? Altså, det er nok kansje fler mobiler rundt i verden med sølvramme rundt skjermen.... Ikke bare deg, syns ikke likheten er så stor, bare den sølvringen. Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 veldig likhet der ja!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå