knockertommy Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hvordan funker outlooken med messengeren? Går det an at outlooken sjekker mailen f.eks hvert femte minutt selv om jeg ikke har åpnet programmet, for så å si fra dersom det kommer ny mail? Slik det gjør med hotmailen og messengeren... Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Skjønner ikke hva messenger har med dette og gjøre, hvis du vil at outlook skal sjekke mail hvert femte minutt er jo ikke dette noe problem. Husker ikke nøyaktig hvor du setter opp dette men bare se deg litt rundt så finner du det nok:) Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Problemet er ikke å få det til å sjekke hvert 5. min, men å få den til å gjøre det når jeg ikke har åpnet programmet, for så å si fra om at jeg har fått ny mail. Lenke til kommentar
knockertommy Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Problemet er ikke å få det til å sjekke hvert 5. min, men å få den til å gjøre det når jeg ikke har åpnet programmet, for så å si fra om at jeg har fått ny mail. Lenke til kommentar
BBC Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Først og fremst - du kan selvsagt ikke få Outlook til å sjekke for mail hvis du ikke har åpnet Outlook! Det jeg tror du kanskje er på utkikk etter er et lite program som ligger nede i taskbaren og sier ifra hvis du får mail? PopTray er kanskje noe for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå