Sevenord Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Heh, tåpelig spørsmål men derfor den havnet her.. Rettet til dere som er 18+ og kjører bil da, seff.. Har dere kopp? Og hvor har dere plassert den i bilen? Framfor girstangen? Bakom girstangen? Oppå dasjen? I bilens originale holder? Eller på andre smarte plasser...? Forresten, hva fyller dere på den? Er det kaffe det går i, eller smugdrikker dere sjokolade? ps: Det skulle seff vært en poll her, men jeg fant ikke noe, er det slutt på den tiden?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ps: Det skulle seff vært en poll her, men jeg fant ikke noe, er det slutt på den tiden?? Nå må det være moderatorer som lager poll. Att ikke det skal lages masse idiotiske poller... Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 In the middle of the dash. Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 ps: Det skulle seff vært en poll her, men jeg fant ikke noe, er det slutt på den tiden?? Nå må det være moderatorer som lager poll. Att ikke det skal lages masse idiotiske poller... Ok, lenge siden jeg fulgte med her Kanskje en moderator fixer en passende poll her da om han kikker innom? Selv om denne kanskje ett prakteksempel på idiotisk poll.. menmen.. back to topic Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 koppholder på sida av frontlykta seff kjører moped da, er foreste ikke statoil, det er hydro texaco Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 pappa har den i jobb bilen sin Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Den står/ligger trygt i bilen.. Lenke til kommentar
Geir Willy Haugen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Den ligger å slenger fordi holderen løsnet... Tåpelig... Jeg drikker forresten sjokolade, kaffe er æsj... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Vurderer å kjøpe meg en kopp, men vet ikke om det blir fra Hydro Texaco eller Statoil. Ligger dårlig med Statoilstasjoner på veien til skolen (6 mil lang strekning t.o.m.), og Hydro tilbyr vel "bare" kaffe. Hvis det blir til at jeg kjøper kopp, vil den nok stå pent plassert mellom lårene mine Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har sånn kopp jeg, men det er fordi jeg fikk den gratis... Ligger her til pynt. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Den er på kjøkkenet nå tror jeg Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har den bak girstangen, under armlenet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå