DrErling Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har følgende: SE K700i med netcom (ownersbuy) abonnement IBM T41 Disse er koblet opp via bluetooth. Jeg lurer på hva billigste/kjappeste måte å surfe gjennom mobilen blir? Ringer nå 81007007 og logger meg på en online.no konto (som jeg jo også betaler for...) Regner med det finnes noe billigere? DrE Lenke til kommentar
tthen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 å ringe opp mobilen din og bruke den som et modem via highspeed, blir fort en dyr løsning. bruk heller gprs som oppkobling, da betaler du kun for nedlasted data, og du slipper å tenke tellerskritt. og hastigheten er ikke langt unna highspeed. gprs er ca 40 - 50 kilobit pr sek. legg inn *99# i stedet for telefonnr. husk og legge inn oppsett i din k700i, både for wap/gprs og internet. Lenke til kommentar
tthen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ericsson-innstillinger Åpne telefonens meny [Kommunikasjon, Datakomm., Datakontoer] Velg Tilføye? og velg deretter GPRS Data Skriv et navn, for eksempel GPRS PC Velg APN og skriv internet La Bruker-ID og Passord stå blankt og velg Lagre Velg GPRS PC og noter CIDnr. Lag en tilkobling til Internett på din PC. Legg inn *99***CIDnr# som telefonnummer og ditt mobilnummer som brukernavn og passord. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå