Gå til innhold

Bilde fra leirskole


Oleway

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei hei,, jeg ble i riktig påskestemning av bildet ditt jeg, enig med andre at det var litt mye himmel men jeg hadde ikke villet kuttet vekk så mye forige post, synes luften over landskapet var med på en helhet som føltes rett..

måtte prøve litt på bildet ditt jeg også og det ble vel egentlig et annet bilde

post-209-1106311430_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg prøver for tiden å lære meg det med bildeutsnitt, og dette er veldig fin hjelp for meg. 3.utkast var kanskje det jeg likte best, fordi da kom solen frem skikkelig frem, med stråler både over og under. Du fjernet visst også mange av mine gamle klassekamerater... :!:

 

Og nei, jeg brukte ikke blitz.

Endret av Oleway
Lenke til kommentar

får tro at du har dine gamle klassekamerater trygt "oppevart" en annen plass da så jeg ikke gjorde varig skade.. he he. jeg synes det er vanskelig å få fokus på andre ting når det er halve mennesker eller objekter foran i bildet.. men skiparet er med å forteller historien.. liker man foto og redigering så er det jo greit å ikke ta det helt perfekte bildet,, da har man jo ingen hobby i etterkant ved pc'n.. he he.. er vanskelig dette med smak og behag, et bilde jeg synes er helt topp kan andre synes at er det mest elendige som er tatt.. Har man et "fint" bilde så gleder man seg over det og så sorterer man og tar til seg vellmente råd etter det..

keep on "klikking"

ps.hadde du senket kameraet tilsvarende det som er bortklippet av himmelen så hadde antagelig klassekameratene vært inntakt

Endret av johsol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...