fondus Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg kjeder meg noe grenseløst nå, derfor gir jeg dere en oppsummering av uka mi: Hadde elevenes valg denne uka, og dette er hvordan det endte: [*] Mandag: skulle drive med litt C++, men grunnet noe piss av securityprogrammer gikk det ikke ann å installere programene som trengtes :sad: Så den dagen ble på forumet her. [*] Tirsdag: Skulle linke CS på et lite nettverk. Vi fikk så installert CS 1,4 på alle maskiner og starta linkingen. Men da vi loada gamen, fant vi ut at dette var umulig. den ene maskinen hadde nemlig bare 32 mb ram og den andre hadde for dårlig grafikkort, da sto vi igjen med en maskin som var brukbar til CS. Så da ble også den dagen på forumet. [*] Onsdag: Skulle fortsette programeringen fra Mandag, det ble det selvfølgelig ikke noe av, så onsdag ble forumdag. [*] Torsdag: Denne dagen skulle jeg og noen kammerater spille golf og tennis. Golfen gikk som planlagt de tre første timene (can you belive it?). men de tre siste timene regnet det som f, så da ble siste halvdel av dagen på forumet. [*] Fredag: I dag skulle jeg liksom spille golf de tre første timene, men det gadd jeg ikke, så jeg brukte de tre første timene av dagen i dag til å dra på bakhjulet(på sykkel). I de tre siste timene skulle jeg liksom sykle (hjem og spille gta3(uoffisielt)), men grunnet en idiotisk regel om at man må være 2 stykker for å sykle etter en vei i skoletida gikk denne ideen i grus, derfor ble de tre siste først å reise hjem til en jeg kjenner så kjørte vi litt bil der . Så dro jeg på skola og havnet her. Denne uka har vert helt , men egentlig så er den jo ganske "komisk" :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: _________________ [ Denne Melding var redigert av: fondus på 2002-06-14 13:43 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Min uke . *Mandag: sette opp bord og stoler på et rom på skolen.. *Tirsdag: Forbredelses dag til Eksamen *Onsdag: Eksamen .. (#2) (trur ikke det gikk så bra) *Torsdag: Fri fra skolen (4 i klassen hadde engelsk eksamen) *Fredag (idag): Fikk beskje att vi ikke kom opp i flere eksamener spise med klassen så fri *hadde det ikke vert for eksamen på onsdag hadde dette vert en fin uke ..* PS: slutta før 12:00 hvær dag .. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Quote: Kebab GUD skrev (2002-06-14 14:43):*Torsdag: Fri fra skolen (4 i klassen hadde engelsk eksamen) Er det ikke slik at 6 personer skal opp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå