tom-ass Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg skal presentere et prosjekt. Prosjektet er som en web-side, og tenkte på å lagre dette på CD-R plater. Jeg ønsker at når CD`n settes i spilleren, skal den starte automatisk på filen INDEX.HTML. Slik det er nå kommer boksen opp og spør meg hva jeg skal gjøre. Noen som kan? MVH Thomas Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har aldri forøkt, men et kjapt søk ga dette: http://www.rjlsoftware.com/software/utility/autorun/ Lenke til kommentar
Wolverine Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ta en titt på en cd som allerede HAR autorun-mulighet. Du vil finne en fil som heter autorun.ini. Ta en titt på denne så skjønner du nok resten. Wolverine Lenke til kommentar
barton Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Her er et eksempel på bruk av autoun.inf som må ligge på rot på cd. [autorun] open=update\update.exe Viktig at det ikke står '\' foran mappa. Det virker ikke. Tom Lenke til kommentar
tom-ass Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 lagt inn autorun.inf på CD`n nå: [autorun] open=index.htm Da skjedde det ingenting, men jeg dobbeltklikker på CD får jeg melding: D:/ er ikke et gyldig Win32-program. Hva skjedde feil? Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Last ned ShellExe Legg ShellExe.exe på cdrom'n. Så skriver du dette i autorun.inf: [AUTORUN] open=ShellExe.exe index.html Autorun kan bare starte .exe filer dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå