j0k3r Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei! Jeg bygger PC for en kammerat som ikke har så veldig mye penger akkurat () Også bestillte han hovedkort for lenge siden. Og av en eller annen grunn fikk han til å bestille et med innebyg skjermkort Og han har kjøpt det gamle skjermkorte mitt og skal sette dette inn i PCn hadde vi tenkt.. Men hvordan blir dette...? Kommer noe til å kræsje, eller funker det helt fint..? Og nei, det å bruke det skjermkorte som er i hovedkorte er IKKE aktuelt Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Dette går helt fint Men husk å "disable" onboard skjermkortet i biosen på hovedkortet. Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 hmm, oki høres bra ut Men det står ikke noe om AGP / PCI på esken.. Skjermkorte som han ska sette i er AGP. Noen som veit om dette er standard PCI eller AGP eller noe..? Håper det funker Lenke til kommentar
theck1 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hmm, oki høres bra ut Men det står ikke noe om AGP / PCI på esken.. Skjermkorte som han ska sette i er AGP. Noen som veit om dette er standard PCI eller AGP eller noe..? Håper det funker Beklager, jeg skjønner ikke helt ha du spør etter her? Sjekk i manualen til hovedkortet ditt om dette har agp port. Hvis det står agp på skjermkort-esken så er sjangsene store for at skjermkortet er agp Lykke til! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Er vel bare til å be kompisen om å se om han finner en brun lang dings som befinner seg ved siden av de hvite(som regel) pci-sporene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå