Entity extraction Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Var på OBS i stavanger i dag. Jeg ble stående og måpe da jeg så at de har Razer DiamondBack og exactmat i hyllene. Musa koster 499, matta 349 Irriterer meg litt og, kjøpte min razer for mye mer enn 499 Så da ble det melk, brød, matte, og cola V edit Endret 20. januar 2005 av vetle Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Irriterer meg litt og, kjøpte min razer for mye mer enn 499 Jeg også. Bestilte den fra Razerzone eller hva det nå heter, og 2-3 dager etterpå kom den i norske nettbutikker. Og attpåtil som ukens tilbud med en gang et sted også. Dessuten angrer jeg på at jeg kjøpte den i det hele tatt, siden den ikke passer hånda mi. *Venter på noe nytt fra Microsoft* Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Ok. Er matta god da? nja, har ikke fått testet den skikkelig. Men den virker grei. V Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Heh, vitsen med dette emnet? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) At de selger brød og razer mus V Endret 20. januar 2005 av vetle Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hehe, da må jeg innom å ha en matte, blir vel til at jeg kjøper brød der også..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå