Gå til innhold

Fortell om ditt verste lan!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må være et eller annet TildeLAN som jeg ikke hadde med meg noen i vennegjengen og skulle være tech-crew. Etter mye bordbæring og et par timer support-jobbing gjorde jeg meg klar til å spille litt. Tok frem en halvliter med cola og satte meg foran PCen, og så brusa colaen over og ut over hele tastaturet. Var før jeg fikk lappen, så jeg måtte ta bussen hjem dagen etter for å hente et nytt tastatur, så jeg prøvde å sove litt, men var en tulling som gikk rundt i sovekorridoren å skreik, så jeg fikk ikke sovet.

 

Det endte med at dette var det eneste TildeLANet som kiosken var oppe mellom 0300 og 0700 :/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Må være et eller annet TildeLAN som jeg ikke hadde med meg noen i vennegjengen og skulle være tech-crew. Etter mye bordbæring og et par timer support-jobbing gjorde jeg meg klar til å spille litt. Tok frem en halvliter med cola og satte meg foran PCen, og så brusa colaen over og ut over hele tastaturet. Var før jeg fikk lappen, så jeg måtte ta bussen hjem dagen etter for å hente et nytt tastatur, så jeg prøvde å sove litt, men var en tulling som gikk rundt i sovekorridoren å skreik, så jeg fikk ikke sovet.

 

Det endte med at dette var det eneste TildeLANet som kiosken var oppe mellom 0300 og 0700 :/

La meg gjette, ropte han etter Arne?

 

Tenshi :w00t:

Lenke til kommentar
Oslolan 04.

helt enig :(

 

værste LAN jeg har vært på... Har faktisk vært på en del LAn...

Hva skjedde der ? :p

 

Har faktisk vurdet å reise til oslolan hvis jeg ikke får billetter til tg...

Nettverket var helt elendig, og alle flyttet seg over på den ene siden sånn at nettverket der ble helt elendig :/

 

Folk som var der i høst får jo 100,- i avslag fordi LAN'et ble elendig.. Flott med 2gbit internett-linje i påska, men hva er poenget med den når den ikke når ut på bordswitchene?! Så det blir tg på meg i år :)

Lenke til kommentar
TG '97/'98.

 

1:100-forhold mellom normale mennesker og irriterende knøler. Jo, også var nettverket crappy, men det er jo sånn det er på TG, så vidt jeg har skjønt.

Bare et spørsmål : Hvordan LAN hadde dere egentlig der da? Var det egentlig noe særlig spill og maskiner som støttet LAN tilkobling på den tiden ? Kan TG ha vært no kult ? eller var det mest for å se på show og få med seg andre ting som foregikk der ? Satt alle og spilte doom1 for seg selv kanskje ? :p

Lenke til kommentar
Haha, om noe støttet nettverk på den tiden? Jeg at jeg og brodern spilte pér coax i 1997, enten det var Fifa eller Duke Nukem.

Jeg fikk 10Mbit ethernet i.... 1994 tror jeg det var. Hele huset fikk ikke dekning før i 1997 (var bare to av maskinene på kontoret som hadde ethernet kort uansett).

 

 

Når jeg tenker meg om så tror jeg LANet hjemme var ganske ille frem til jeg fikk dekning på rommet :p

Lenke til kommentar

Dessuten handlet TG mye mer om kreative prosjekter og å vise disse frem da enn det gjør nå. Nå er det gamerene som fyller opp Vikingskipet. Egentlig ganske unødvendig at gamere kommer på TG, ettersom de fleste har dugelige linjer hjemme de kan sitte og game på.. TG skulle skiftet image og dermed trukket til seg flere kreative folk, men det er en helt annen diskusjon.

 

Egentlig er alt dette off topic. Men det måtte ut.

Lenke til kommentar

Det må vel ha vært pr0nlan 03.

Det fattigste lanet jeg noengang har vært på.

Kaldt, strømmen forsvant ofte, dårlig mussik og dårlig kiosk.

Vonde steder å sitte og ingen steder å sove.

Sov og sikla utover tastaturet og greier. Ikke at det er så ille, men det var faktisk vondt i kroppen å ligge sånn.

 

Det er vel det værste lanet jeg har vært med på ja...

Lenke til kommentar

Værste LANet jeg har vært på må være det LANet som slutta i dag hos meg... Vi var 5 stk med en 10mbts HUB og dessuten på lørdag kveld så gikk det over til å bli en fest med 10+ stk... :p vi hadde det gøy.. men det har vært det værste lanet som jeg har hatt.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...