kaffi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 trekker det noe J***** med strøm? hvor lenge kan jeg høre på en av delene(i strekk) ? Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg bruker ikke FM-radioen på min SX1, men jeg har hørt at den trekker langt mindre strøm enn MP3- og andre musikkspillere. Noe eksakt tid kan jeg ikke si, men tror jeg har hørt 5 timer og sånt for MP3-spilleren. Kanskje sjekke ut Club-Siemens-forumet, tror det er noen diskusjoner om det der. Lenke til kommentar
onle Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg leste på en review at det trakk omtrent 5-7% batteri per time avspilling. Batteritiden til SX1 er vel egentlig ikke noe å skryte av, men det har holdt til noen hundre MB mp3'er. En annen ting er dog at det medfulgte headsettet har tatt kvelden. Vet ikke om det er et godt kjent problem, men vær forsiktig med ledningen inn til pluggen. Virker som om den er løsnet. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Mitt headsett til SX1 ble mer og mer ødelagt, etterhvert var det bare lyd igjen på en av ørepluggene. Jeg stakk til et service senter (Zodiac Norge AS her i Oslo), og byttet det ut på garantien. Lenke til kommentar
fossegrenda Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvis jeg skal sammenligne hvor mye strøm radiofunksjonen trekker vs mp3spilleren, vil jeg påstå at radiofunksjonen trekker mindre strøm. Det virker på meg at radioen trekker mindre strøm, men jeg har aldri målt dette i praksis vs mp3spiller så dette er en kvalitatitv analyse fra meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå