kjelljol Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Jeg hadde akkurat lagt inn data fra diskett til harddisk og tok ut disketten. Byttet fra utforsker til IE. Når jeg byttet tilbake til utforskeren startet floppystasjonen å "harke" siden det ikke stod en diskett i. Jeg dyttet den inn, men fikk etter en stund beskjed om at disketten ikke var formatert. Prøvde en annen, samme melding. Byttet derfor hele floppy-stasjonen, men det samme var det samme. Heller ikke i DOS-vindu vil den virke. Jeg mener å ha vært borti at noen virus klarer å sette floppyen ut av drift. Noen som vet mer om dette, eller som har en annen løsning? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Går ut fra at du mener at det er en enkelt diskett som har streika - virker floppy driven på andre disketter? Lenke til kommentar
kjelljol Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Nei, som jeg skrev først så prøvde jeg flere disketter i den samme diskettstasjonen. Men det rare er jo at selv om jeg byttet stasjonen med en annen som jeg vet virker, fungerte det fortsatt ikke. Altså tror jed det er noen med WIN98, og da sannsynligvis virusrelatert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå