Fredrik Larsen Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Noen som vet hvor man får kjøpt Antec Notebook Cooler i Norge eller Europa? Skulle gjerne hatt en til min Acer Ferrari, har hørt at den hjelper ganske mye Lenke til kommentar
Senshi Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei, Jeg kjøpte denne saken av ren nysjerrighet, har centrino maskin da, vel å merke.... Kjøpte den på Multicom Kom på vel 604 kr inkl frakt? Tror det var noe slikt.... Det fungerer greit. Får ikke maskinen min (CL56) til å stå like støtt på den alltid, men den kjøler godt. Maskinen er helt kald under når du har viftene på kjøleren på. Men det burde vært mer kjøling i hjørnet på kjøleren der hvor CPU'en på laptopen er. En ting du skal merke deg: Den støyer ganske mye når du har viftene på kjøleren gående. Men hvis du har desktop erstatter går vel det opp i opp. Du får gi en lyd dersom du vil vite mer! Mvh Chris I mitt tilfelle bruker jeg bare notebook cooleren når jeg kjører HL2 og CS:Source. Da spiller jeg med headset, og hører ikke støyen fra cooleren. Ved vanlig arbeid tar jeg viftene på cooleren av, for jeg blir GAL av støy. (Derfor jeg kjøpte centrino) Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Fant den billigere i prisguiden fra efast.no eller noe sånt Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei, lurer på om den hjelper den dere bruker? Lenke til kommentar
ventle Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det fungerer greit. Får ikke maskinen min (CL56) til å stå like støtt på den alltid, men den kjøler godt. Maskinen er helt kald under når du har viftene på kjøleren på. Men det burde vært mer kjøling i hjørnet på kjøleren der hvor CPU'en på laptopen er. Hvordan i all verden klarer du å få en CL56 så varm at ett slikt svada-produkt hjelper? Med mindre du ikke har renset maskinen for støv på ett par år, eller har fjernet kjølepastaen mellom heatpipe og prosessor vil det å blåse romtemperert luft på utsiden av kabinettet (som er av plast og dermed har høy termisk resistans i utgangspunktet) knaptnok påvirke temperaturen internt i maskinen i det hele tatt... Lenke til kommentar
Spillmer Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ej kjøpte zm - 1000 Den fungera perfekt- kjøle ned dataen, og lyden til vifta er utrlulig lav.=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå