Gå til innhold

Antec Notebook Cooler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

Jeg kjøpte denne saken av ren nysjerrighet, har centrino maskin da, vel å merke.... :innocent:

Kjøpte den på Multicom

Kom på vel 604 kr inkl frakt? Tror det var noe slikt.... :whistle:

Det fungerer greit. Får ikke maskinen min (CL56) til å stå like støtt på den alltid, men den kjøler godt. Maskinen er helt kald under når du har viftene på kjøleren på. Men det burde vært mer kjøling i hjørnet på kjøleren der hvor CPU'en på laptopen er. :thumbdown:

En ting du skal merke deg: Den støyer ganske mye når du har viftene på kjøleren gående. Men hvis du har desktop erstatter går vel det opp i opp. :hmm:

Du får gi en lyd dersom du vil vite mer!

Mvh Chris

I mitt tilfelle bruker jeg bare notebook cooleren når jeg kjører HL2 og CS:Source.

Da spiller jeg med headset, og hører ikke støyen fra cooleren. Ved vanlig arbeid tar jeg viftene på cooleren av, for jeg blir GAL av støy. (Derfor jeg kjøpte centrino) :tease:

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...
Det fungerer greit. Får ikke maskinen min (CL56) til å stå like støtt på den alltid, men den kjøler godt. Maskinen er helt kald under når du har viftene på kjøleren på. Men det burde vært mer kjøling i hjørnet på kjøleren der hvor CPU'en på laptopen er. :thumbdown:

Hvordan i all verden klarer du å få en CL56 så varm at ett slikt svada-produkt hjelper? Med mindre du ikke har renset maskinen for støv på ett par år, eller har fjernet kjølepastaen mellom heatpipe og prosessor vil det å blåse romtemperert luft på utsiden av kabinettet (som er av plast og dermed har høy termisk resistans i utgangspunktet) knaptnok påvirke temperaturen internt i maskinen i det hele tatt...

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...