Nobrains Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg skal formatere, sitter her og leter febrilsk etter en måte og lagre mailene på. Jeg finner ingen export eller lignende. Det er jo klart at de har noe backup løsning men jeg finner det ikke...kan en som ikke er blind hjelpe meg. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) dersom du ikke har forandret noe på innstillingene i hvor mailen skal ligge (jeg har den f.eks. ikke på C partisjonen ) gå til: C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Thunderbird og kopier hele profilen, dersom du gjør det, installerer windows (?), på nytt, limer inn profilen på samme sted vil all din email og innstillinger være som før. lykke til Endret 20. januar 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Ja men jeg skal aldri bruke dette (dritt)programmet igjen. Men jeg vil ta vare på mailene mine, er altfor mange til og kunne sende til meg selv. Den pathen du ga meg har jeg funnet før men de har ikke mailene i filer, de ligger i noe arkiv greier ellerno. Det må da være en eller annen eksport funksjon...faen jeg begynner og bli sinnsykt irritert jeg har knust noen floppy disker alerede for og lette på trykket. Tilbyr snart og betale i natura for og få HJELP!! Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 For å importere noe fra thunderbird forutsetter det jo at de andre mail-klientene kan importere derfra. Vet ikke om det finnes noen som kan det. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Joda....kan visst det.... q: How do I export e-mail messages to another mail program or computer? svar: http://texturizer.net/thunderbird/faq.html#q2.10 MEN neeeeida...skriver ikke HVORDAN !!!! *sint* Lenke til kommentar
Dell_Inspiron Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Joda....kan visst det.... q: How do I export e-mail messages to another mail program or computer? svar: http://texturizer.net/thunderbird/faq.html#q2.10 MEN neeeeida...skriver ikke HVORDAN !!!! *sint* Okey. De trenger nok ikke å eksportes. De ligger som sagt under: C:\Documents and Settings\Administrator\Application Data\Thunderbird\mail , dersom du ikke har gjort om på innstillingene på hvor du skal lagre mail. Prøv bare å importere fra den nye mail-klienten din ved å peke til den mappen (som du da naturligvis har kopiert over på CD e.l. før du formaterer). Endret 20. januar 2005 av Dell_Inspiron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå