Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Styling til Mitsubishi, trenger litt hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er på jakt etter noe bra styling til min 1991 Mitsubishi Sigma

Sigma går under navnet Diamante i usa og Mange i Asia.

Har søkt en del rundtom men har litt problemer å finne det jeg ønsker.

Ønsker å finne en butikk uansett hvor so mselger noe bra styling, der jeg tenker på front, bak og sideskjørt, full body styling og eventuelt annet som lykter framme/bak osv (angeleyes og LED baklykter)

Om det er noe her som har en webside til en butikk som har eller kan hjelpe mht styling til bilen min så hadde det vært helt supert.

Takker for all hjelp :-)

Kristian

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå fant jeg riktignok ikke stylingen til din bil på første forsøk på google men jeg fant til 97-2003 modell.

prøv denne linken og se om du finner noe der, er ganske sikker på du finner noe til slutt, enten på linken eller du kan google litt.

ellers fins det alltid universalstyling

Lenke til kommentar

Nå har det seg slik at jeg har søkt en del på google, men finner alt mulig annet enn det jeg leter etter, som er eventuelt noe nye skjermer rundt på bilen samt noen nye lykter for å sprite det hele litt opp.

Jeg vet at Sigma er en fin bil i seg selv, men er alltid gøy å pynte litt på den i tillegg ;-)

Google fant keg lite svar fra mht min modell, og galanten er nok en del smalere enn Sigma, men får bare lete videre.

Er det noe som snubler over noe styling som passer til sigma, så bare si ifra, alle tips taes imot.

Slabbedasken

Lenke til kommentar

Har sendt en e-post ti ldem der jeg spør litt om hjelp, så får jeg se va som dukker opp, men det var noen skikkelige fete biler som var der ja, så håpet lever :-D, men må ikke være altfor lave body kits da, er jo så evig mange humper og dårlige veier her i norge :-P Spesielt i Bergen ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...