Blaster2k Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 leste nettop en reklame av kirkens bymisjon. De skrev litt av "piken med fyrstikkene" og sammenlignet henne med de narkomane. Også oppfordret de oss til å sende dem penger for at dem kan bruke pengene til å hjelpe di narkomane. Jeg kom til å lure på hva målgruppen denne reklamen er rettet mot kalles Noen som vet? Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kristne kanskje? Siden de ofte kjenner bedre til historien? Egentlig så kjenner vel veldig mange til den historien... PS: Du burde gjøre leksene selv gutt! Lenke til kommentar
Blaster2k Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 ja det er lekser Jeg kan ingen ting om analyse. Jeg er lat. Jeg har bursdag også faktisk Men tviler på at målgruppen er bare kristene. jeje drit i det, skal vel finne ut av det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Målgruppen er folk som vil lette samvittigheten sin ved å liksom hjelpe narkomane/små uskyldige jenter uten hjem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Rett og slett en omgåelse av tre-ords-regelen. Bedre lykke neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg