Gå til innhold

Bærbar PC fra Netshop - trenger hjelp! :)

Grape

Anbefalte innlegg

Oppgraderte følgende laptop til 80gb silent HD, 400mhz ram, dvd-brenner og da kommer den på 10990,- :thumbup:

Dette er vel et veldig bra tilbud med denne prosessor?

Hvordan vil denne funke på Half-Life2 og Counter Strike Source?

Link

Jeg står enten mellom denne eller månedens tilbud stasjonær hos Mamoz.

Jeg trenger som student en laptop, men samtidig en pc å kunne spille noe på seff!

Laptop kommer veldig godt med skolemessig - trådløst nett vettu :D Men en stasjonær er jo MYE bedre til spill...hehe

Jeg trenger ikke kjøre topp grafikk, men vil ikke ha hakking!

Aner ikke hva jeg skal ta :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, bra pris, bra service, bra deler, 1.7GHZ P-M er den mest kostnadseffektive løsningen foreløpig.

Hva slags ram? Corsair PC3200 ram'en? Hvis ikke ville jeg byttet til den for 45,- kr ekstra.

Den vil kjøre HL2 bra på 1024x768 med medium effekter. rundet selv HL2 på en litt tregere modell uten problemer med FPS'en. Lå på rundt 35-45FPS.

Lenke til kommentar

Sweeeet...nå hadde jeg egentlig bestemt meg for å gå for en stasjonær, men du fikk meg til å tvile igjen.

Ram'n jeg tenkte på er pc3200 - 400mhz

samsung silent 80gb

dual dvd brenneren

Jeg syns dette virker utrolig bra til under 11000,-

Hvordan er byggekvaliteten, skjermen osv på denne bærbare?

Lenke til kommentar

Kjøp den, Netshop sin bærbar gir den beste ytelse\pris på markedet nå for tida. Det beste kjøpet du kan gjøre, samt at Netshop som webshop er meget raske og tilbyr en ekstremt bra service. Har selv en Netshop GLS og er superfornøyd med den. Ikke noe å lure på, løp og kjøp :thumbup:

Les test av den her om du vil: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8472

Byggekvaliteten er meget bra, skjermen har 1400x1050 oppløsning og er en bra skjerm, jeg er kjempefornøyd med alt på den, har ingen ting å utsette, den ser bra ut også. Veldig bra pris, du får garantert mye for pengene. Et tips er dog å kjøpe 60gb hd med 7200 rpm....

Du vil ikke bli missfornøyd med den...

Endret av joho83
Lenke til kommentar

Jeg er ikke sikker på hvor langt nede du står på listen.

Netshop skulle/skal få inn 30 GLS'er i kveld eller i morgen, men det kan fort bli utsatt, alt kommer ann på AOPEN.

Personlig så råder jeg alle som venter på GLS uavhengig av hvor de kjøper den av å sende en "mase"-mail til AOPEN.

Email til ansvarlig for leveranser/tilbakemeldinger hos AOPEN er:

[email protected]

Endret av Karmacom
Lenke til kommentar
Ja, AOPEN har leveringsproblemer til hele Norge akuratt nå. Den er ventet inn de nærmeste dagene forhåpentligvis. Det virker som ingen vet 100% hva status er av noen av nettbutikkene.

Hei, Karmacom, du har ikke fått din GLS ennå? Husker du sa du bestilte, når var det du bestilte egentlig? Stod ikke du ganske "greit" til på den lista...? Men de har kanskje ikke fått inn GLS'er siden den gang da...

Mvh

Locinho

Lenke til kommentar
hei, ser dere snakker om 1557 pecene.. har også bestilt en sånn fra whitebox.. de sier at de skulle fått dem i går.. altså torsdag, men at de får det til uken. så da er det bare og vente... :nei:

Hehe, ikke smart å bestille whitebox nei... De er treigere enn sirup, du må nok vente mange uker til :p

Har Netshop sin bærbare på lager, så får du den to-tre dager etter du har bestillt den... Jeg fikk den etter en dag :w00t:

Jeg bestillte en Netshop 1557GLS den 21 desember, og delene var ikke ventet inn på lager för den 28 desember. Men dagen etter ringte en hyggelig mann som kunne glede meg at varene kom inn på morgenen den 22 desember, helt utrolig tenkte jeg, makan til service. Men ikke nok med det, de satte den sammen med en gang, slik at jeg kunne hente den på ettermiddagen den 22 desember. Bare helt utrolig bra altså, de brukte en dag på alt dette.

Netshop :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...