strez Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Er i gang med å bestille ny pc, skal mest bruke den til musikk og video, men også litt spilling. Har ikke noe spesiell makspris, men helst ikke mye mer enn 15k. Skjerm og studio-lydkort har jeg fra før. CPU/hovedkort er der jeg sliter mest - og der jeg trenger mest info. Er nysgerrig på A64, og har foreløpig satt den opp med AMD Athlon 64 3500+. Tips mottas med takk! HW-Handlevogn for denne maskinen her. Endret 20. januar 2005 av strez Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ser ut som et veldig godt valg, spør du meg. Vil gjerne minne om at du bør legge vekt på at den er stillegående, forresten. Skikkelig kabinett med lyddempet strømforsyning og vifter. Enda litt mer ram hadde heller ikke skadet i en slik rig. Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Denne RAMen(litt overkill) eller denne hadde ikke skadet. Kunne kanskje tenkt på Nf4 når du først kan svi av så mye penger, men holder egentlig med Nf3. Har du skjermkort fra før? Ellers ser det helt greit ut. Enig med HalTan, et stille kabinett og PSU hadde ikke gjort noe. Lenke til kommentar
strez Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Nei, har ikke skjermkort. Har dere noe bra tips på støysvakt kabinett? Trenger vel også noen vifter etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå