Gå til innhold

CS 1.5 er konge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grunnen til at du er blitt god, er at cs har blitt et spill for nybegynnere. Spør de som har spilt cs lenge. De vil være enige med meg. For hvem putter inn innebygget wallhack? Dette er bare latterlig. CS 1.5 har riktig nok forrandret litt på headshot boksen, men bare for å gjøre det enda lettere å treffe. Jeg mener CS bør gå tilbake til 1.3, men med hoppinga som er nå pluss spectator view.

Lenke til kommentar

Det er så å si omtrent ingen forskjell fra CS 1.4 til CS 1.5 .

Eneste forskjellen jeg merker er at det er lagt til et nytt map; de_piranesi.

Spør du meg så mener jeg at de burde ventet med en ny release så de kunne flettet inn mer bug fixes og forhåpentligvis nye våpenfolkmaps.

Unødvendig å gi ut den patchen siden det ikke er så lenge siden de gav ut 1.5.

Det er bare irriterende for folk uten rask internett linje siden de muligens betaler for internett og da er det unødvendig for de å bruke penger på å laste ned en patch men nesten ingen forandringer.

Ganske teit post egentlig siden det er såvidt forskjell fra 1.4 til 1.5.

:razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-14 16:23, Suicid3 skrev:

de burde ventet med en ny release så de kunne flettet inn mer bug fixes og forhåpentligvis nye våpenfolkmaps.

Unødvendig å gi ut den patchen siden det ikke er så lenge siden de gav ut 1.5.

Det er bare irriterende for folk uten rask internett linje siden de muligens betaler for internett og da er det unødvendig for de å bruke penger på å laste ned en patch men nesten ingen forandringer.

Ganske teit post egentlig siden det er såvidt forskjell fra 1.4 til 1.5.

:razz:

Er det så vanskelig å laste ned ca 18 MB på ei trig linje?

Jeg syns det er bra at de den kom ut så fort! Fordi et par ting har blitt fiksa og de har lagt til mp_fadetoblack igjen(som var borte på 1.4).

Lenke til kommentar

Har ikke prøvd 1.5 enda, men går ut ifra at det er like ødelagt som de fleste andre nye versjonene.

Og den hoppinga, skal det liksom være mer realistisk ? Neppe. Hvem er det som ikke klarer og gå etter han har gjort et hopp da ? Kanskje etter 5-6 hopp, men etter et hopp, det er jo tragisk.

Må si meg enig med alle at CS er blitt et newbie-spill. Jeg selv klarer ikke og spille, klarer ikke bruke min spillestil nå med den teite hoppinga.

Tenker tilbake på gamle versjon som beta 3.1, beta 5.2 og 6.1, de var alle slagere som var morsomme og spille.

Lenke til kommentar

Klarer dere ikke å hoppe bunny i 1.5 ??

Det er faktisk ikke så vanskelig å hoppe en 10 - 15 hopp på rad med bra fart.

Første regel er å binde hoppeknappen på nedoverscrollen på musa deres. (viktig, er mye letter å hoppe når du scrollhopper)

Trikset er å klare å hoppe på nytt med EN GANG du toucher bakken slik at spillet ikke klarer å stoppe deg.

Med øving er det faktisk mulig å bunnyjumpe i 1.5 .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...