phun-ky Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) hei, ønsker litt konstruktiv kritikk på det av designene mine. http://design.phun-ky.net/ trykk refresh et par ganger, så ser du at stilarkene skifter seg; ) Endret 20. januar 2005 av phun-ky Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei! Fint design egentlig, men kanskje litt kjedelig? Litt ensformig liksom. Men for all del, fjern de W3C knappene! De er stygge, lag heller egne eller bare ha tekst. Ellers syntes jeg ikke den sorte innholds-teksten var særlig kreativ, burde kanskje være i en annen farge evt. annen font enn Verdana? Ble litt negativt dette men Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Tok refresh to ganger, men da fant den tydeligvis ikke stilaket. det som kom opp var: "beauty is in the eye of the beholder" test test test Alexander V. Røyne © 2004/2005 EDIT: Innlegg nr: 800 Endret 20. januar 2005 av janfredrik Lenke til kommentar
KAS Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Men for all del, fjern de W3C knappene! De er stygge, lag heller egne eller bare ha tekst. Er vel ikke noe poeng i å ha de der - i alle fall ikke nå - da siden ikke validerer likevel. Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Men for all del, fjern de W3C knappene! De er stygge, lag heller egne eller bare ha tekst. Er vel ikke noe poeng i å ha de der - i alle fall ikke nå - da siden ikke validerer likevel. Men hvis den skulle validere Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Siden så jo fin ut den, men sleng inn noe lipsum slik vi kan se det bedre. Svart ble veldig mørk synest jeg. Den minnet meg en hel del om dan1el sin side. Insperasjon der eller? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Den minnet meg en hel del om dan1el sin side.Insperasjon der eller? Syns du seriøst at den ligner på denne? http://www.dan1el.net/ Da ser du utrolig feil. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Nei, ikke den. Daniels fotoside. Tror det var hans. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Denne ja: http://www.dan1el.net/photo_draft/ Da er jeg enig.. :/ Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Den var kanskje litt kjedelig? Stilig med forskjellige stiler Litt Lipsum hadde gjort seg, da blir det mye lettere å se. Jeg synes egentlig den var fin Endret 20. januar 2005 av mads89 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Må si det at den ligner, men det gjør mange andre sider og så vi dropper det jeg sa. ------------------------------------- Som sagt det svarte på siden din blir for mørkt. Prøv med en lys gråfarge og se om det kan bli litt bedre enn det er nå. Nå blir det litt for mørkt. EDIT: Så nå at stilarkene skifter og det var tøft. Likte den hvite med flua og den røde. Kanskje best den røde. Du burde også kanskje tenke på å droppe den funksjonen og legge inn en stilvelger i stedet. Da kan de selv velge hvilket design de skal se på. Endret 20. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Den bruker ett av dei samme konsepta som daniel si side, men ikkje rip-grunnlag, så slutt å snakk om det. Inspirasjon er lov! (veit ikkje om du har sett daniel si side engang, though) Grei nok side, men litt kjedelig med så store tomme flater. Blir sikkert bedre med innhold though. Et par flotte bakgrunnsbilder forresten Ser forresten helst at du kvitter deg med align="center" og center-elementet snarast Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 1. rip off? omg, tar ikke inspirasjon fra andre sider neste.. 2. ikke valideres? hm.. *sjekke* og *fikse* gjorde det før, men kanskje jeg kastet inn noe som ikke funket så godt 3. litt mørk? skal ordnes med lysere font farge. 4. egen stilvelger? nah, skal ordne det slik at hver får en session id og tilhørende stilark, da blir ikke bruker forvirret og holder seg til 1 stilark under hele sesjonen, kanskje egen stilvelger kommer på et kontrollpanel eller noe sånt noe. 5. skal se om jeg får laget egne valideringsknapper, eller som sagt, bare tekst. takker for kritikk, skal endres! Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Ser du har fikset en del på designet. Det marihøne bildet var fint og passet ganske bra. Jeg syntes det ble bedre med de fargene "Alexander V. Røyne © 2004/2005" - Bør ikke ha svart farge, var ikke klar over at det sto noe der før jeg tilfeldigvis tok pilen over :hoveren din jeg. 5. skal se om jeg får laget egne valideringsknapper, eller som sagt, bare tekst. edit: Feil i BBkoden Endret 21. januar 2005 av Stish Lenke til kommentar
phun-ky Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) har ikke fikset på det. er bare at siden får forskjellige stilark hele tiden EDIT: fikset Endret 21. januar 2005 av phun-ky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå