Gå til innhold

Ønsker kritikk på design

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

Fint design egentlig, men kanskje litt kjedelig? Litt ensformig liksom.

Men for all del, fjern de W3C knappene! De er stygge, lag heller egne eller bare ha tekst.

Ellers syntes jeg ikke den sorte innholds-teksten var særlig kreativ, burde kanskje være i en annen farge evt. annen font enn Verdana? ;)

Ble litt negativt dette men

Lenke til kommentar

Må si det at den ligner, men det gjør mange andre sider og så vi dropper det jeg sa.

-------------------------------------

Som sagt det svarte på siden din blir for mørkt.

Prøv med en lys gråfarge og se om det kan bli litt bedre enn det er nå.

Nå blir det litt for mørkt.

EDIT: Så nå at stilarkene skifter og det var tøft. Likte den hvite med flua og den røde. Kanskje best den røde. Du burde også kanskje tenke på å droppe den funksjonen og legge inn en stilvelger i stedet. Da kan de selv velge hvilket design de skal se på.

Endret av Skomaker
Lenke til kommentar

Den bruker ett av dei samme konsepta som daniel si side, men ikkje rip-grunnlag, så slutt å snakk om det. Inspirasjon er lov! (veit ikkje om du har sett daniel si side engang, though)

Grei nok side, men litt kjedelig med så store tomme flater. Blir sikkert bedre med innhold though. Et par flotte bakgrunnsbilder forresten :)

Ser forresten helst at du kvitter deg med align="center" og center-elementet snarast ;)

Lenke til kommentar

1. rip off? omg, tar ikke inspirasjon fra andre sider neste..

2. ikke valideres? hm.. *sjekke* og *fikse* gjorde det før, men kanskje jeg kastet inn noe som ikke funket så godt

3. litt mørk? skal ordnes med lysere font farge.

4. egen stilvelger? nah, skal ordne det slik at hver får en session id og tilhørende stilark, da blir ikke bruker forvirret og holder seg til 1 stilark under hele sesjonen, kanskje egen stilvelger kommer på et kontrollpanel eller noe sånt noe.

5. skal se om jeg får laget egne valideringsknapper, eller som sagt, bare tekst.

takker for kritikk, skal endres! ;)

Lenke til kommentar

Ser du har fikset en del på designet.

Det marihøne bildet var fint og passet ganske bra. Jeg syntes det ble bedre med de fargene :)

"Alexander V. Røyne © 2004/2005" - Bør ikke ha svart farge, var ikke klar over at det sto noe der før jeg tilfeldigvis tok pilen over :hoveren din jeg.

5. skal se om jeg får laget egne valideringsknapper, eller som sagt, bare tekst.

:thumbup:

edit: Feil i BBkoden

Endret av Stish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...