NajuZ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei. Jeg lurer på om noen her har erfaringer med Firstmile? Firstmile, er jo den billigste leverandøren i norge atm? Jeg lurer på om man får med mail og om det kommer en mann hjem til deg, og installerer nettet. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Billige og uten bindingstid.... Rutern deres er også grei, veldig lik en vanlig hjemmeruter(altså lett og sette opp) "mye" nedetid da... har merket nedetid på nettet 2 ganger denne mnd på ca 30min Jeg har prøvd telenor,ngt,catch og nå firstmile. Catch kommer på en klar førsteplass med firstmile på andre,ngt og telenor på 99plass glemte og svare på spørsmålet du må betale en del mer for at en skal komme og sette det opp for deg. Nei de har ikke mail. Endret 20. januar 2005 av Nobrains Lenke til kommentar
NajuZ Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Altså, kan jeg bare ta routern dems, og bytte ut med min telenor, og sette inn samme ledninger? Lenke til kommentar
Coney Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Altså, kan jeg bare ta routern dems, og bytte ut med min telenor, og sette inn samme ledninger? Ja, forsåvidt. Men selvfølgelig ikke før de har koblet om i sentralen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå