Gå til innhold

Bestilling fra dangerden...erfaringer eller bli med

Anbefalte innlegg

Jeg planlegger å bestille dangerden vannutstyr ting og tang....

Ordren blir på 290$ og da er det uten tax.

Hvor stres/dyrt blir det å få dette til norge?

Er det noen som har erfaringer med å handle fra http://www.dangerden.com ?

Eventuelt noen andre som vil bli med å bestille samtidig?

Jeg vet at netconnection har noe dd utstyr, men det er for lite, og for dyrt (normal; kan du be vennene dine der ta inn vannblokk for fg4 :smile: ).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Min Black ice extreme bestillt hos Becooling i USA kommer på 658.- kroner totalt med frakt og levert på døren av Fedex. Se om du får det like billig her i Norge. Og til deg Bøgge Bakken, Forhandlere i utlandet og spesielt i USA, behanler deg og dine bestillinger mye mer seriøst enn noen jeg har opplevd her hjemme.

Lenke til kommentar

Hvordan tror dere prisene blir i forhold til på nc for eksempel? Nc kommer sikket til å bruke enormt lang tid på å ta inn de nye tingene jeg skal ha....

290$ = 2240 kr 24$ = 186 kr

2240* 1.24 + 186 = 2967 `= 3000 kr....

Sammenlignet med et koolance sak er dette billigere og bedre.... Jeg skal snakke litt med nc, og se om de kan ta inn de nye tingene fra http://www.dd.com, ellers blir det nok fra usa du....noen som blir med meg og bestiller sammen ?

Lenke til kommentar

Netconnection bruker aldri lang tid på noe, det er den beste nettbutikken jeg noensinne har handlet hos. Det de ikke hadde på lager da jeg handlet der skaffet de på 4 dager, og det kom i posten dagen etter der igjen.

Hvis du kjøper fra USA kan det godt hende du får det billigere enn i Norge, men det vil ta litt lengre tid før du får utstyret. Det er også et h*****e hvis du må benytte deg av garantien din og bytte en vare, da kan det ta virkelig lang tid.

Har du sjekket om du kan trekke fra amerikansk moms? Da kan det jo bli enda billigere hvis du bestemmer deg for å bestille fra USA.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-14 14:18, Petteram skrev:

Og til deg Bøgge Bakken, Forhandlere i utlandet og spesielt i USA, behanler deg og dine bestillinger mye mer seriøst enn noen jeg har opplevd her hjemme.

Si at radiatore blei ødelagtog det ikke var mulig og reparere den. De i usa er behjelplig men det koster mye penger og sende det at og fram over atlanteren og det tar tid. Da hjelper det lite med god service når det er billigere og kjøpe ny i norge. Når jeg har levert ting på Service har jeg alsri hatt noe problem. Entenhar jeg fått nytt eller fått repatert det. Selvfølgelig er det veldig mange useriøse selgere/butikker men holder man seg til de store så skal det ikke vere så vanskelig.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-14 17:45, Petteram skrev:

Tar ikke lang tid fra USA, nei.

Bestillte kabinett på mandag kl 1900 og fikk det levert på døren onsdag kl 1430.

Under to døgn! Prøv selv.....

To døgn? Da må du ha betalt synsyk med frakt. Trur heller de har ringt leverandøren i Norge og hør om de hadde det og så har de sendt det til deg.

Lenke til kommentar

Ingen i Scandinavia har dette kabinettet.

Et firma i England kunne sende det til meg, men de skulle ha 120.-pund i frakt. Jeg valgte å få det fra USA på raskeste måte, med Fedex. Betalte 120.- dollar.

Når de ringer på døren hos meg utenfor Bergen etter 48 timer er jeg fornøyd med det. Nå har jeg altså bestillt en Black-Ice extreme og har betalt 658.- Norske Kroner totalt med frakt. Netconnection skal ha 795.- pluss porto og oppkrav.

Selv du kan regne ut at jeg sparer masse penger på det. Hvorfor tror du at alt som kjøpes i utlandet har mangler eller er skadet? Kanskje du ikke har kredittkort? Eller liker du bare å kritisere oss andre som tør?

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-14 18:39, Petteram skrev:

Nå har jeg altså bestillt en Black-Ice extreme og har betalt 658.- Norske Kroner totalt med frakt. Netconnection skal ha 795.- pluss porto og oppkrav.

Selv du kan regne ut at jeg sparer masse penger på det.

Hva med moms på 24% og tollgebyr? Da er du fort oppe i 900,-

Lenke til kommentar

Kommer ikke med posten....

Fedex får en forespørsel av Becooling etter at jeg har bestillt. Fedex som leverer over hele verden regner ut toll og moms, og sender prisen til Becooling.

Jeg får da e-post fra Becooling om den totale kostnad og når jeg kan forvente levering. Samtidig mottar jeg e-post fra Fedex med et track and trace nummer slik at jeg kan følge pakken på reisen. Fedex fortoller pakken og leverer den på døren hjemme hos meg. Jeg må bare skrive under med navn og klokkeslett for mottak.

Heeelt smertefritt sålangt....

Men selvfølgelig, gjør man dette hver eneste dag, vil man til slutt få en overraskelse

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...