Rune69 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei, en lokal leverandør skal nå i gang med å tilby bredbånd til mitt distrikt. De samarbeider med Direct Connect as. Websidene virker helt streite, men jeg er alltid på hugget etter mer informasjon fra brukere/andre. Er det noen out there som har erfaringer med dette selskapet? I så fall hvilke? Lenke til kommentar
fredster Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Jeg har ikke noen personlig erfaring med tjenestene deres, men jeg var i møte med de i forbindelse med at de trengt sikring av strømtilførselen (UPS) til bla. servere, switcher, routere ol. Det jeg så og hørte den gangen ( for ca. 3 år siden) gjør at JEG ihvertfall trygt kan anbefale de. De ansatte har lang og god erfaring fra bransjen, og de tre (tror det var 3 ihvertfall) som ligger bak firmaet, hadde brutt ut av et selskap som i dag er en konkurrent av Direct Connect AS. I tillegg er det er del av medlemene her på forumet som er ++++ fornøyde. Sikkert noen som ikke er fullt så fornøyde, men det vil det alltid være.... Endret 20. januar 2005 av fredster Lenke til kommentar
Aopens Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 (endret) Hei sann Jeg kan bekrefte at de levere skikkelige greier. Som mange andre aktører der ute, leveres linjene gjennom samme fibere som telenor. Men de har et bredere valg av bredbånd. Jeg er selv forhandler av DC linjer og ut fra mitt synspunkt, mener jeg at de levere meget gode og stabile produkter til noen av landets beste priser. Så jeg sier bare go for it P.S. at de fikk en økning av overskuddet på 1100% i 2004 i forhold til 2003, vil kanskje si at det er en del som kan si seg fornøyd med produktene deres Endret 24. januar 2005 av Aopens Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg er en veldig fornøyd kunde av DC. Hadde en del problemer med shdsl linja i begynnelsen, men de var veldig behjelpelige og serviceinnstilte. Veldig fornøyd med supporten med andre ord. De har også greie priser på shdsl, med tanke på at de har mye større dekning enn konkurrentene. Får den hastigheten jeg betaler for, god ping og glimrende support. Anbefales Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå