Gå til innhold

Rare skygger med Geforce FX 5200 AGP

qnstner

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg satte nettopp i et Geforce FX 5200 kort i pc'en min! Jeg innstallerte de nyeste driverne. Men både før jeg innstallerte driverne og etterpå var det en skygge ved siden av alt. skygge av farger liksom. Fargen er mersom rosa. Noen som vet hva dette kan være?

Har tatt printscreen så dere kan få se hvordan det ser ut. Ser verre ut nå jeg sitter i firefox.

Printscreen av rar skygge

Det var ikke noe slikt med det gamle skjermkortet jeg hadde. Har også avinnstallert de gamle driverne! Håper på svar! På forhånd, Takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

For mig ser det ut som om du har slåt på nogen skygge-effekter.

Høyreklikk på skrivebordet > properties > appearance > effects og se om der noget slåt på der ('shadows under menus').

(Der bør ikke være noget slåt på i denne menuen - hvis du vil ha et rask WinXP.)

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar
Hei,

For mig ser det ut som om du har slåt på nogen skygge-effekter.

Høyreklikk på skrivebordet > properties > appearance > effects og se om der noget slåt på der ('shadows under menus').

(Der bør ikke være noget slåt på i denne menuen - hvis du vil ha et rask WinXP.)

Mvh

Kimmer

What about me ? har jeg det ? Jeg så INGEN ting gærent med han sitt bildet

Lenke til kommentar
What about me ? har jeg det ? Jeg så INGEN ting gærent med han sitt bildet

Hei,

Kanske du har en dårlig skjerm?

Mvh

Kimmer

Det er vel heller trolig at trådstarter har en dårlig skjerm.

Jeg kikka på begge bildene, og så ingen skygger\forskjell på de.

Lenke til kommentar

Det er vel heller trolig at trådstarter har en dårlig skjerm.

Jeg kikka på begge bildene, og så ingen skygger\forskjell på de.

Hei,

På trådstarter sitt skjermdump - ser jeg en lysere blå (end på desktoppen) skygge på Winamp oppe og til høyre. Syns også jeg aner noget rundt ikonerne opppe i venstre hjørne.

På den hvite startmenu ser jeg en liten svart skygge til høyre. Noget tyder på han har slåt på 'shadows under menu'.

PS. Jeg har CRT skjerm.

Mvh

Kimmer

Endret av Kimmer
Lenke til kommentar

Dette var veldig rart! nå sitter jeg på den bærbare pc'en vi har fått fra skolen og så på min egen printscreen. Her oppdaget ikke jeg de sammen skyggene, men hjemme på de n andre pc'en er skyggene VELDIG store og de trekker mot høyre. Kan vel ikke være skjermen? Tror det må være noe med skjermkortet siden det andre skjermkortet mitt fungerer jo fint og har ikke en masse skygger.

Men kan hende at skjermen er litt defekt siden jeg har slike bølger til venstre på skjermen. Vet ikke helt hva det er men får heller ikke fjernet det. Må vel kanskje dra en tur på lefdal å høre om de kan gjøre noe med skjermen da ;)

Takk for alle tips.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...