torstein_a Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei, jeg har 3 pcer. Problemet er at jeg ikke kommer på internett med den tredje, jeg er litt usikker på om det går! Det som jeg har gjort er å sette inn to nettverskkort i PC2 slik at jeg kan bruke den ene til utgang for PC3..Hva må jeg gjøre for at PC3 skal komme på internett? Går dette? (Se på vedlagt bilde!) Lenke til kommentar
Dmitrij Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Sett opp Bru mellom nettverkskortene i PC2 ( gj0res i kontrollpanelet) ledningen mellom PC2 og 3 skal vaere krysset Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Høyreklikk på mine nettverks-steder, velg egenskaper. Så klikker du i venstre side på installer ett hjemmenettverk eller ett lite kontornettverk, så går du igjennom den, da skulle du få det til å fungere. Lenke til kommentar
torstein_a Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Høyreklikk på mine nettverks-steder, velg egenskaper. Så klikker du i venstre side på installer ett hjemmenettverk eller ett lite kontornettverk, så går du igjennom den, da skulle du få det til å fungere. På hvilken av PCene skal jeg gjøre dette? Lenke til kommentar
husmann Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Disse forslag til løsning (hjelp til problemet gjelder vel bare hvis vår venn har Win XP - og det er jo ikke sikkert. Det er vel nokså anderledes hvis han har Win 98? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå