Nudle Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ok, jeg skal gå rett på sak: Er det ikke frekt av termaltake og kalle kabinettet sitt for tsunami etter det som skjedde i sør-øst asia 2. juledag... Burde de skifte navn? Trekke tilbake modellen? Behode det som det er? Iallefall... jeg mener det er teit å kalle et kabinett noe sånnt... dette altså MIN mening... hva syntes du? <Nudle> Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) At du har alt for mye fritid til å tenke ut uviktige ting på. få deg jobb gutt!! AKIRA Endret 20. januar 2005 av AKIRAx24 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Så Thermaltake burde trekke sine Volcano kjølarar også på grunn av Pompei eller kor det utbruddet var? Folk gir deg Tsunami-tattovering og ordet Tsunami blir brukt utallige plasser. Men nei, sjølvsagt skal dei ikkje trekke dei tilbake. Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 eeh? ble ikke dette kabinettet satt i produksjon FØR tsunamien? Lenke til kommentar
notalive Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 jeg synes ikke de skal det Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Denne modellen kom jo før katastrofen, så nei, det e ikke frekt, så TT burde ikke trekke tilbake kabinettet. Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Mener du at tsunami er et stygt ord nå? Dette er bare tull, det må gå ann å bruke ordet uten at man skal henge seg opp i det som skjedde i asia. Lenke til kommentar
AnVli..p4 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Denne modellen kom jo før katastrofen, så nei, det e ikke frekt, så TT burde ikke trekke tilbake kabinettet. tviler egentlig på at de hadde skiftet navn på modellen uansett, siden det står tsunami rundtomkring på kabinettet.. litt peng og ikke minst job å skifte de delene på sikkert nesten 1k kabinetter Lenke til kommentar
Nudle Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 neinei... kanskje teit a meg.. syntes bare de kunne byttet navn på kabinettene... menmen... gjør ikke meg noe... mista ingen dær nede... tenker bare på pårørende osv. <Nudle> Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Dette innleget er for det første feilpostet... det hører til under OK-Baren. Og hvordan kunne thermaltake forutse at det ville skje en flodbølge-katastrofe? Og desuten er det flere produkter som har ordet tsunami i seg og har hatt det lenge før denne katastrofen skjedde, ta Mist Tsunami vannkjølingsett som et eksempel. Lenke til kommentar
bazxlckjv aeoif34wedjifoxj Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg synes alle navn og ord som har med tsunami å gjøre skal bannlyses! Ingen skal få si ordet, og det skal slettes fra alle ordbøker. Alle som bruker det skal straffes med 100 piskeslag. Samtidig bør vi bannlyse følgende ord: Sult Pest Malaria Hvithai Pistol Pluss alle andre ord som betegner ting eller tilstander som kan drepe mennesker. Lenke til kommentar
varmgang Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ja, dette var en fornuftig tanke. Trådstarter har med sin post demonstrert både innsikt og visdom, det er vel da naturlig at han også forespråker boikott av produkter som blander andre potensielt dødelige naturfenomener inn i sine produktnavn, slik som storm, lyn, tornado osv. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Og ikke minst må Coca Cola trekke tilbake alle sine produkter da det er flere som har tatt overdose på kokain som kommer fra coca-bladene. Nei og nei... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Nå må dere ikke være så krasse da folkens. Tanken bak det hele var jo god. Det må være lov til å misfortså eller ta feil en gang iblandt Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ok, jeg skal gå rett på sak: Er det ikke frekt av termaltake og kalle kabinettet sitt for tsunami etter det som skjedde i sør-øst asia 2. juledag... Burde de skifte navn? Trekke tilbake modellen? Behode det som det er? Iallefall... jeg mener det er teit å kalle et kabinett noe sånnt... dette altså MIN mening... hva syntes du? <Nudle> Det var det dummeste jeg har hørt så langt i dag... Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 OK, nok flaming og off-topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg