Gå til innhold

Kanel indeed

rLnd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm meningen var å sjekke om noen virkelig gidder å lese posten og svare på den.. Snakk om å ha lite å gjøre på.. Grunnen til at jeg poster dette SVARET er at jeg skal sjekke signaturen min og plage dere litt..

Grunnen til at jeg startet denne TRÅDEN var bare for å sjekke hvor mange som gadd å sjekke den..

MSI KT7266Pro2, AMD XP1800+@1,68ghz(FSB146), Taisol CGK760, MSI GF4Ti4400, Chieftec Dragon Midi Sølv, 512MB PC2700, 80GB WD, SB Audigy player, Creative Inspire 5300, ViewSonic 19" P95f, Logitech DualOptical, NGT Bravo (640/384)

[ Denne Melding var redigert av: asosial på 2002-06-16 22:54 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-15 20:13, asosial skrev:

Hmm meningen var å sjekke om noen virkelig gidder å lese posten og svare på den.. Snakk om å ha lite å gjøre på.. Grunnen til at jeg poster denne er at jeg skal sjekke signaturen min..

med andre ord så klarte du å poste feil!

:lol: !!!

ikke mange som klarer å poste _feil_ når de velger søppel, men du klarte det! :lol: :lol:

hvis du sjekker litt så ser du at vi har /forum/off-topic/testposter :roll:

-men bra gjort at du klarte å poste feil _i_ søppel! ( :lol: )

Lenke til kommentar

Bah.. bare kødd alt sammen.. stenge tråden og greier.. Må si mr yummy har meget lite å gjøre på.. Kan han ikke heller bare fjerne den?

[ Denne Melding var redigert av: asosial på 2002-06-16 22:32 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-06-15 21:56, asosial skrev:

Postet ikke feil.. Svarte på alt dere skrev pga. jeg skulle sjekke signaturen min.. Så kunne jeg liksågodt svare på det dere har skrevet uansett... Den første posten var søppel..

[sing]

Ro-Ro-til hviskeskjær...

[/sing]

:grin: :grin: :grin:

skal alle ro i takt?

[brøl]

:/:HIV-HÅ:/:

[/brøl]

:roll:

-nei, erter deg litt nå :smile:

Lenke til kommentar

Altså, bare sjansen til å stenge en post på grunn av feilposting i søppel var mer enn jeg noen gang hadde våget å forestille meg!

Men: dette er en feilposting, og da blir den stengt. For som du selv sier: du skulle sjekke signaturen din. Da bruker du "testposter".

Stengt pga. feilposting - i søppel!!

(dersom dette forumet noen ganger blir så elendig at man må moderere feilposter i søppel, er det jaggu på tide å stenge hele greia! :smile: )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...