Gå til innhold

gratis, lovlig SPYware fjerner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

microsoft antispyware er den absolutt beste antispyware løsningen jeg har testet! brukte spyboot og adaware tidligere men har byttet de ut til fordel for ms antispyware.

den fjerner ikke slike ting som kazaa lite og edonkey visst du bare bruker et halvt sekund og går gjennom resultat listen etter scan og bestemmer hva han skal gjøre med disse programmene. setter du han til og ignorere de så gjør han det.

det geniale er jo hvor enkelt den er i bruk, beskytter deg "live",oppdaterer seg selv og kjører daglig scan automatisk. trenger ikke tenke på den i det hele tatt etter du har konfigurert den første gangen.

knall! :)

ja også finner den jo endel som adaware og spyboot ikke finner.

pluss at visst du bruker IE så er den kjekk og ha for å få til bake startsida di visst den har blitt kapra..

alt i alt godt produkt. anbefales!

Lenke til kommentar
den fjerner ikke slike ting som kazaa lite og edonkey visst du bare bruker et halvt sekund og går gjennom resultat listen etter scan og bestemmer hva han skal gjøre med disse programmene. setter du han til og ignorere de så gjør han det.

ja også finner den jo endel som adaware og spyboot ikke finner.

pluss at visst du bruker IE så er den kjekk og ha for å få til bake startsida di visst den har blitt kapra..

Har aldri vært borti en antispyware som ikke fjerner det du ber den om, men at den i det hele tatt velger ut noe som ikke er spyware i det hele tatt er ikke noe annet enn idiotisk.

Igjen jeg blir litt oppgitt over "den fant mer enn adaware og spybot". Hvordan vet du at det i det hele tatt er spy/adware? Adaware tar forresten masse cookies, som bare er tull å kalle spyware. I beste fall minner det om spyware.

Endret av Dell_Inspiron
Lenke til kommentar

jaja, hver sin smak. jeg for min del synes det er den beste anti spywareløsningen hittil. og jeg har nå testet mye rart..

og hvordan jeg vet at den fant mer en adaware og spyboot er jo utrolig enkelt ettersom den fjernet spyware skit som jeg hadde vært plaget med og verken adaware eller spybot hadde klart og fjerne..

men for all del, bare vær oppgitt..

Lenke til kommentar

Eg må si meg eni med phax her..

MS antispyware er det beste eg har prøvd.. hadde fullt oppdatert ad-aware å greiar å greiar.. den fant ingenting.. men MS sin fant jaggu med 9 ting! :D

+ at den skanne jo hver dag å e kjapp å enkel å ha med å gjøre.. :thumbup:

Lenke til kommentar
Igjen jeg blir litt oppgitt over "den fant mer enn adaware og spybot". Hvordan vet du at det i det hele tatt er spy/adware? Adaware tar forresten masse cookies, som bare er tull å kalle spyware. I beste fall minner det om spyware.

Vel, Microsoft Antispyware bygger jo som kjent på GIANT AntiSpyware, og i en nylig test (før oppkjøpet) greide dette produktet å gjenkjenne ca. 80% av spionprogramvaren, hvorpå Adaware, Spybot og Spy Sweep fikk henholdsvis 57%, 53% og 50%. Resten av applikasjonene som ble testet, fikk et resultat under 50%. Dette viser jo klart at GIANT er et meget godt program. Det er også lite sannsynlig at Microsofts innblanding vil forkludre og forringe dets evne i å lokalisere spionprogramvare.

Kilde:

http://spywarewarrior.com/asw-test-results-5.htm#results

Edit: Kilder er viktige!

Endret av aadnk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...