Frohman Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Sjekk dette: http://www.nesteklikk.no/20050120/51768.html Tror gjerne denne er feil postet, må gjerne flyttes... ! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 og det var strengt tatt en overraskelse? den dagen jeg ser effektive antivirus filtre på serversiden blir jeg positivt overrasket, men jeg forventer det ikke på lenge egentlig... Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Mr. Lee: Problemstilningen her var vel mer det faktum at Telenor tar seg betalt for å stoppe spam og virus som sendes til brukerne, mens andre leverandører gjør dette kostnaddsfritt. Det var ikke ineffektive filtre og programvare på serversiden som gav utslag. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 ah, har ikke stjelehor tar de seg betalt? jaja, da får forbrukerene klage over ikke levert tjeneste (selv om jeg er sikker på at telenor har lagt inn en "best effort" klausul i kontrakten...). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå