Ivan Drago Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Vurderer å kjøpe 3G telefon pga kjedelig jobb (uten tilgang på bredbånd) Tenkte å koble opp laptopen og surfe på nettet, i dag har jeg kun GPRS på telefonen og det er jo alt for tregt. Kan jeg bruke 3G sammen med chess move abbonement ? Vil prisen per dag aldri overstige 30 kr ved ubegrenset bruk ? Kommer markedet for 3g telefoner til å "eksplodere" ? Vil prisene synke til 1000-2000 kr snart ? Lenke til kommentar
eaXoN Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kan jeg bruke 3G sammen med chess move abbonement ? Nei, akkurat no kan du bare bruke 3G med telenor. Lenke til kommentar
alfalf Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Tja, kanskje prisene synker når netcom kommer på banen med 3g? Er vel en mulighet for det... Vet ikke når chess kommer til med 3g, men det går i hvert fall ikke nå. Lenke til kommentar
Heiper Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kan jeg bruke 3G sammen med chess move abbonement ? De sier at det skal være klart til mars/april, men vet ikke om det blir samme abbonement eller om de starter opp ett nytt 3G abbonement. Kan jo ta kontakt med kundeservice og se hva de har planlagt. -Heiper- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå