Gå til innhold

Ufrivillige omstarter ved oppstart.

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en litt lang post her, men vær så snill å les hele siden alt er noe som muligen kan ha noe å si:

Jeg har et problem med maskinen min nå. (Har hatt maaange før som jeg har fått orden på nå, noen ang temperatur som jeg har løst hovedsaklig med å la kabinetter stå åpent til tider) Men etter jeg lastet ned en ny driver stil skjermkortet mitt fikk jeg problemer med å starte et spill, maskinen restartet automatisk av seg selv da. Dette har jeg fått ordnet etter å laste ned en annen driver og fjernet ordentlig mine gamle.

MEN; nå restarter maskinen på samme måte igjen nå og da, særlig hvis jeg skal spille av noe i Windows Media Player. Kan skje når som helst ellers også. Og etter den har started opp igjen, gått igjennom skanningen og kommet til login, restarter den igjen etter jeg har logget inn og jeg kommer ingen vei. Hvis jeg da skrur av maskinen ved login får jeg startet den opp igjen, helt til jeg gjør noe maskinen ikke liker igjen og da er det samme opplegget om igjen :(

Noen some har noen ide om hva som kan skape disse problemene? Virker som det er noen skade/feil i noen komponenter?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...