mastro Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 jeg kunne tenkt meg å konvertert noen videoklipp i .avi-format til bruk på dvdspiller. hva er beste metode for å opprettholde kvalitet? Lenke til kommentar
mastro Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 jeg kunne tenkt meg å konvertert noen videoklipp i .avi-format til bruk på dvdspiller. hva er beste metode for å opprettholde kvalitet? dårlig med svar...bør vel være noen som vet noe angående dette emnet? Lenke til kommentar
vetahutt Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Altså: jeg veit ikke. Men: "dvd" er jo i seg selv et format, eller? Og det er en del dårligere enn "avi". Jeg lover at jeg ikke skal skrive flere svar på noe jeg ikke har peiling på, men jeg hadde liksom tenkt å redigere til dvd sjøl, er jo mye lettere å vise fram de überinteressante familiefilmene våre til alle som kommer på besøk via dvd-spilleren/tv'en... Og i Pinnacle Studio 8 er det et alternativ å lagre prosjektet i dvd-kvalitet. HAr ikke testa dette enda fordi vår dvd-spiller ikke leser brente dvd-plater. Jeg snuser derfor på den asonospilleren til 1200 kr som tar alle formater. Nå har du vaffal et svar... Vætahutt Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har du prøvd programmet "DivXtoDVD"? http://www.majorgeeks.com/download4408.html Flott program som konverterer til et format som kan brennes på DVD. eneste negativ er at det tar tid å konvertere, tok rundt 1,5 time å konvertere en fil på 700 mb. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 jeg kunne tenkt meg å konvertert noen videoklipp i .avi-format til bruk på dvdspiller. hva er beste metode for å opprettholde kvalitet? dårlig med svar...bør vel være noen som vet noe angående dette emnet? Tråder som er feilpostet får ofte færre svar. Program for å få avi og mpeg filmer på dvd har ingenting med "annet om hardware" å gjøre. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg