mastro Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hei. jeg plages av elendig kvaliet på tekst når jeg bruker crt tv'n min som pcskjerm. vil jeg merke noen stor forskjell hvis jeg bytter til svideo kabel? bruker composite nå... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Nei. Ein TV klarer ikkje på langt nær å vise detaljer som ein monitor. Har prøvd sjølv mellom composite og S-vhs, med samme resultat. Mulig det funker for nokon, men eg tviler på det. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 svideo vs compositt har medfargegjenngivelse å gjøre. det blir noe skarpere farger men problemet med tver er at de har dårlig oppløsning. det er ikke veldig mye forskjell. Lenke til kommentar
mastro Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 svideo vs compositt har medfargegjenngivelse å gjøre. det blir noe skarpere farger men problemet med tver er at de har dårlig oppløsning. det er ikke veldig mye forskjell. ok. men er det verdt å anskaffe grunnet forbering i farvegengivelse? Lenke til kommentar
Howard B Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ja, helt klart. For mer informasjon ta en titt hos Hjemmekino.no Lenke til kommentar
Skink_123 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hei. jeg plages av elendig kvaliet på tekst når jeg bruker crt tv'n min som pcskjerm. vil jeg merke noen stor forskjell hvis jeg bytter til svideo kabel? bruker composite nå... Er ikke TV 640*480 oppløsning da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 PAL er 625 linjer i 4:3, afaik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå