Gå til innhold

2005 - Et bedre spillår enn 2004?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På listene som MeTa][iC la ut på første side så er det vell kun ett bra spill i 2004. Nemlig GTA: SA. Og selv ikke det var ett toppspill. Skikkelig kjedelig spill-år med andre ord.

Men på 2005-listen ligger det mange lekre titler. Jeg nevner i fleng:

• Battlefield 2
  • Star Wars KOTOR 2
  • Gothic 3
  • Metal Gear Solid 3: Snake Eater
  • Rainbow Six 4
  • Age Of Empires III
  • The Elder Scrolls IV: Oblivion (Trur ikke dette er ute i løpet av 2005)

Så jeg trur 2005 blir så ufattelig mye bedre enn 2004.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
2004 kom med mye mer nyskapende grafikk og store spill, så jeg vil si det er best.

2005 har for mange oppfølgere og lite nyskapende spill.

2004 hadde nå ingen skikkelig nyskapende spill da. Bare grafikk stort sett som du sier. Og grafisk tror jeg vi kommer til å ett stort hopp i 2005. Bare se på titler som TES:Oblivion og Gothic 3.

Også kommer jo The Fall: Last Days of Gaia. Ett team-basert rollespill i Fallout-stil. Det gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar
[iC' date=25/01/2005 : 21:47]
På listene som MeTa][iC la ut på første side så er det vell kun ett bra spill i 2004. Nemlig GTA: SA. Og selv ikke det var ett toppspill. Skikkelig kjedelig spill-år med andre ord.

Det er jo din mening. Mange som koste seg med HL2, FarCry, DOOM 3, Halo2, osv osv...

Såklart. Tråden hendler om meningene til enkeltpersoner og alt jeg skreiv er derfor helt subjektivt.

Hvis Gothic 3 kommer ut i år blir jeg uendelig glad! Gothic 2 er et av tidenes kuleste spill. Maken til stemning skal du lete lenge etter...

Ville bare si at jeg er helt enig. Gothic 2 er en av de beste spillene som er laget. Mulig det sniker seg inn på min topp 10 liste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...