Gå til innhold

2005 - Et bedre spillår enn 2004?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GameCube vil ha et av sine sterkeste år på lenge.

- Resident Evil 4

- Zelda

- Star Fox 2

Kommer også mindre titler, men bare de tre der vil garantert toppe alle salgslister for GC.

Siden også da Mario 128 ble bekreftet (av "Reggie" at er under utvikling for GC ennå, så kan det bli enorme salg også på den.

PC'en vil som alltid få noen gode titler, men ikke så mange som i fjor tror jeg. Men vi får se. Angående PS2 og X-box så har jeg ikke helt oversikten. Ser egentlig ikke noe som imponerer til nå akkurat.

Lenke til kommentar
- GuildWars :love: (Du burde ta det med i lista di)

Guildwars.. Det var gøy når jeg spillte i open-beta, men jeg tipper at denne MMO'en kommer til å dø ut fort, i og med at firmaet ikke får penger fra spillerne unntatt når de kjøper spillet, dessuten så har de World of Warcraft og gratis Anarchy Online å konkurrere med!

Så tror ikke at det kommer til å vare lengre enn et år før det bare er 100 spillere igjen eller noe slikt :p

Lenke til kommentar

2004 hadde mange store titler, og var nok eit bedre spillår enn 2005 kommer til å bli. Sjølv med tiltler som Battlefield 2, WoW, og Age of Empires 3, hadde nok spillåret 2004 fleire store titlar og utrolig gode spill som f. eks HL 2/CS:S, R:TW, LOTR: BFME osv.

Konklusjon: 2004 bedre enn 2005 kommer til å bli(hvis ikkje noen av spilla i 2005 overrasker veldig...). :hmm:

Lenke til kommentar
2004 hadde mange store titler, og var nok eit bedre spillår enn 2005 kommer til å bli. Sjølv med tiltler som Battlefield 2, WoW, og Age of Empires 3, hadde nok spillåret 2004 fleire store titlar og utrolig gode spill som f. eks HL 2/CS:S, R:TW, LOTR: BFME osv.

Konklusjon: 2004 bedre enn 2005 kommer til å bli(hvis ikkje noen av spilla i 2005 overrasker veldig...). :hmm:

Hmm....

-S.T.A.L.K.E.R.

-F.E.A.R.

-GTA: San Andreas (PC versjonen)

-Star Wars KOTOR 2 (PC versjonen)

-Star Wars: Republic Commando

-Battlefield 2

-World Of Warcraft

-Splinter Cell 3: Chaos Theory

-The Elder Scrolls IV: Oblivion

-SWAT 4

-Metal Gear Solid 3: Snake Eater

-Brothers In Arms

-Age Of Empires III

Må ærlig innrømme at jeg er totalt uenig med deg. :)

Lenke til kommentar

Som TCI nevner slippes det en del fete GC titler i år (tilfeldig at du ikke har føyet dem til lista di i begynnelsen av tråden?). Utenom dette ser jeg veldig fram til spillåret 2005 og lurer igjen på hvordan lommeboka skal klare dette. Erfaringsmessig blir nok en eller to av de største titlene utsatt, men det er allikevel MYE å ta av.

Personlig tror jeg at 2005 kommer til å toppe 2004. Dette mye pga. en del av de etterlengtede titlene i 2004 ikke leverte varene fullt ut. DOOM 3, Soldner, Driv3r, Battlefield: Nam, Fable, Leisure Suit Larry: MCL osv. osv. Men vi må heller ikke glemme titlene som overrasket oss i 2004: FarCry, Ground Control 2, The Cronicles of Riddick, Paper Mario 2 m.m.

For meg vil spillåret 2004 bli husket som en hypa kandidat som alle trodde skulle levere varene (og mer til), men som aldri fikk det helt til. Så jeg er litt forsiktig med å få alt for store forhåpninger til alle "perlene" som ventes i 2005 (utenom WoW og RE4 som vi vet er bra (siden dem allerede er sluppet "over there")).

Summa Summarum

2005 Don't let us down, make us proud!

EDIT: Leif says hi...

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Guildwars.. Det var gøy når jeg spillte i open-beta, men jeg tipper at denne MMO'en kommer til å dø ut fort, i og med at firmaet ikke får penger fra spillerne unntatt når de kjøper spillet, dessuten så har de World of Warcraft og gratis Anarchy Online å konkurrere med!

Så tror ikke at det kommer til å vare lengre enn et år før det bare er 100 spillere igjen eller noe slikt :p

Skal ikke gjøre dette til en diskusjon om GW er bra eller ikke, men har lyst å svare på det :p

GuildWars vil sannsynligvis selge mer enn WoW (ja, jeg tror faktisk det) pga. ingen månedsavgift. Og, de vil gi ut expansions hver 6 måned eller noe, og da vil de tjene nesten like mye på dem som Blizzard gjør på månedsavgifta. Og, ArenaNet (utviklerene av GW) har laga en unik streamingteknologi/instanced quests, som gjør at serverkostnadene blir drastisk redusert, og de sparer penger der også. :)

Lenke til kommentar

2004 kom med mye mer nyskapende grafikk og store spill, så jeg vil si det er best.

2005 har for mange oppfølgere og lite nyskapende spill.

Men Gothic 3 gleder jeg meg virkelig til (2'ern var superduper)

STALKER ser LANGT fra så spennende ut som det gjorde i '04.

Brothers in Arms gleder jeg meg også til (spennende MP)

Men en ting til, DoD:S kommer til å bli kjempetøft, garantert! :w00t:

Endret av co2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...