Gå til innhold

Utrolig snille personer på microlex :-)

Anbefalte innlegg

Har bestilt et par pakker fra microplex etter jul, men klarte selvfølgelig å 2 stk Y-koblinger til vannkjølingen min ved begge bestilingene. Sendte en mail til dem og spurte om de hadde mulighet til å sende varen som brev hvis jeg forhåndsbetalte.

Fikk da til svar:

Hei

Vi kan dessverre ikke sende bestillinger som brev. Posten erstatter ikke brev som blir skadet/forsvinner i postgangen og da vi sendte bestillinger som brev for noen år siden ble det så store ekstrautgifter fordi vi stadig vekk måtte sende bestillinger på nytt fordi de "forsvant" i postgangen. Vi sender derfor alle bestillinger som pakke og det vil neppe endre seg på lang tid.

Vi vil kunne tilby betaling med kort (Visa, Mastercard o.l.) når vår nye netthandelsløsning er klar og man kan da spare oppkravsgebyret på kr 45.- men det er fortsatt en stund til dette er klart.

Håpet er likvel ikke helt ute  :)  Jeg ser at du har handlet en del hos oss og gode kunder er vi selvsagt interessert i å ta vare på så vi sender deg 2 stk. Y08NP (Y-kobling, plast, 1/2"ID) som brev i morgen. Dette vil da ikke koste deg noe som helst

Virkelig hyggelig av microplex å sende meg varene gratis. To tomler opp for microplex. :thumbup:

Rask respons på mail, og varen ble sendt raskt også :yes:

Endret av Cloud
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...