mariusb Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Noen som vet hvor jeg finner en ny mx300 mus ? Ikke gidd å si at du selger, og ikke finn mx310! Skal være mx300! Så gi meg en url til en netshop som tar visa takk <3 Til den som finner ^^ Lenke til kommentar
``pzyco`` Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 trudde mx300 va gått ut av produksjon ? finn vertfall ingen norske webshops med den på lager. du må nok skaffe den brukt Lenke til kommentar
Azper Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Ikke for å provosere, men hvorfor ikke kjøpe en nyere modell? Mange sier at musa de bruker er den beste musa noensinne, men har ikke prøvd de nyere modellene. Tror forresten Dell og HP sender den med komplette pcer, mener å huske jeg så noen på skolen. Lenke til kommentar
m`K Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har testet nyere modeller som f.eks mx510, og kan klart si at mx300 er bedre for den som ikke har de største hendene i værden! Jeg liker å ha et godt tak rundt musa med 2 fingrer, dette synes jeg blir ubehaglig på en stor mus som mx500/510, så for min del er mx300 bra forden med små/medium hender. Lenke til kommentar
mariusb Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 bra, men de frakter ikke ut av USA eller england!:s spør for en kompis ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå