zarz Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei! Jeg har en standard mob lader til min Siemens M65 (tror nesten alle siemens ladere er like), som det er en ganske spinkel forbindelse som du stikker inn i mob. Jeg var så uheldig å miste mob med laderen plugget i fra en halv meters høyde. Laderen knakk sammen inni mob. Er dette en garanti sak? På forhånd, takk! Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 når du selv har ødelagt den er det selvfølgelig ikke noe garantisak Lenke til kommentar
zarz Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Syns bare det er så rart den tåler så lite, har hatt mobiler før som tåler MYE mer enn dette, denne mob er laget for å tåle mye oxo.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Syns bare det er så rart den tåler så lite, har hatt mobiler før som tåler MYE mer enn dette, denne mob er laget for å tåle mye oxo.. mobilen skal kanskje det, men det betyr ikke at laderen skal det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå