Håvard Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg har tengt til å prøve å lage en hjemmeside med HTML koding, og lurte på om noen veit om et sted der man kan finne kodene man trenger og lignende?? Og hva de forskjellige filene må hete. Hvis dere veit om noen, så blir jeg KJEMPE glad hvis dere lister de opp, men det er ikke så nødvendig, det jeg egentlig er på leiting etter er en slags HTML nybegynner guide, med diversje koder og sånt... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 www.htmldog.com www.w3schools.com Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) www.htmldog.com kan muligens hjelpe deg litt på vei. Edit: Treig er jeg. Endret 20. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Både w3schools å htmldog har bra guider..Ellers kan google være nyttig... Lenke til kommentar
melli123 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg kan på det sterkeste annbefale de guidene som er nevt over meg her nå. Da jeg begynte var disse til mye god hjelp, pluss dette forumet selfølgelig Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Anbefaler deg å gi blaffen i w3schools sine guider, og heller studere htmldog.com sine. w3schools sine er ganske utdaterte og eg trur faktisk fortsatt dei lærer deg en del utdaterte attributter og/eller elementer. htmldog.com lærer deg semantikk og strukturert HTML fra bunnen av. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Hvordan lage mellomrom, har ikke helt fått til det jeg Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hva mener du med mellomrom? Fra element til element? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Fant en kjekk side om du vil ha html-koder som bokformat http://www.visibone.com/ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvordan lage mellomrom, har ikke helt fått til det jeg Det må du gjøre med margin eller padding, kjem litt an på korleis mellomrom du vil ha. Les Beginner og intermediate tutorials til både HTML og CSS på htmldog.com, og skjekk ut "oppslagsverk over artikler" øverst i webdesign-kategorien av forumet. Der finner du nok en god del Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå