DarK_RanGeR Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har tenkt meg ny pc nå snart. Vil ha pcie hovedkort. Men lurer på hvilket hovedkort jeg skal velge. Trenger litt hjelp til dette. Lurte litt på dette MSI K8N Neo4 Platinum Er dette noe å anbefale? Kan godt trenge noen andre forslag til hva jeg burde kjøpe. Lenke til kommentar
_Vesla_ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Joda et veldig kort det der... men ville nok heller godt for et nf3 hk som er mye mer utvikla.. og rimeligere i pris:) mer for penga.. så ville jeg kjørt på med 745cpu eks 3200 ell 3400.. der 3400 er helt sinnsyk :O Skjønner godt at du vil ha NF4 og PCI:E fordi det er det nyeste og det "beste" men hvis du absolutt må nytt pr idag så anbefaller jeg ikke å kjøpe de nyeste modellene som er tilrettelagt for fremtiden.. som de sier:) For sånn fungerer ikke dataverden.. hsuker jo med en gang AGP kom.. rakk ikke å få tilsendt det nye skjermkortet før HK med AGP x2 var igang så x4 og x8 samme vil skje med PCI:E ! du for en fetere maskin om du velger nforce3 Endret 20. januar 2005 av _Vesla_ Lenke til kommentar
DarK_RanGeR Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Ok takk for hjelpen. Skal ikke kjøpe data enda så kan være det lønner seg å kjøpe NEO4 da men tror kansje jeg går for det nf3 kort. Kommer ann på hva prisen er når jeg kjøper. Har noen et forslag til hvilket hovedkort som er verd å kjøpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå