Ivan Drago Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg ble positivt overrasket! God pizza til god pris. 25,90 for 2x350 gr (passende størrelse dersom man er "normalt" sulten) Har også kjøpt en del andre typer som jeg ikke har fått prøvd enda. Noen erfaringer med andre pizzaer hos Lidl ? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hørtes lovende ut. Skal testes snarest. Hvordan var fyllet? Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Bra med fyll, har vært borti mange billig pizza andre steder hvor de virkelig har spart inn på fyllet. Nå er det lenge siden jeg har smakt Ristorante Mozzarella, så sammenligningsgrunnlaget mitt er litt skralt. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Høres spennende ut. Må testes snarest. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Pizza hawaii i dobbelpakk tar hvertfall av! Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg kjøpte bare de pizzaene med tynn bunn, mener Hawaii var slik amerikansk type med tykk bunn ? Er litt skeptisk til tykk bunn, liker ihvertfall ikke Big One noe særlig. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg kjøpte bare de pizzaene med tynn bunn, mener Hawaii var slik amerikansk type med tykk bunn ? Er litt skeptisk til tykk bunn, liker ihvertfall ikke Big One noe særlig. vet, men den er helt forskjellig fra bigone. Lenke til kommentar
Wobokel Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg kjøpte bare de pizzaene med tynn bunn, mener Hawaii var slik amerikansk type med tykk bunn ? Er litt skeptisk til tykk bunn, liker ihvertfall ikke Big One noe særlig. Big One er god...... Til ferdigpizza å være. Lenke til kommentar
Ivan Drago Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Big One hadde vært mye bedre dersom den hadde hatt samme bunn som f.eks. grandiosa! Men uansett så synes jeg big one classic er tam. Lenke til kommentar
Droideka Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Prøv Pizza Salami, populær og ekstremt god "steinovn" pizza til ein rimeleg penge (3 stk for ca. 35 kroner, grunna popularitet er den ofte på tilbod, rundtom 25 kroner.) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Big One hadde vært mye bedre dersom den hadde hatt samme bunn som f.eks. grandiosa! Men uansett så synes jeg big one classic er tam. enig. dette er den kjedeligste pizzaen i Big One-familien Lenke til kommentar
~inso Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Finnes det ingen kjøpepizzaer med MYE godtfyll og litt sunne næringsverdier? Uvhengig av pris... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå