Ripz911 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) heisann jeg skal spille av en .avi film med mplayer, men jeg får detta problemet! mplayer \[ANBU-AonE\]_Naruto_26-27_\[F224EF26\].avi MPlayer 1.0pre6-3.4.3 (C) 2000-2004 MPlayer Team CPU: Advanced Micro Devices Athlon MP/XP/XP-M Barton (Family: 6, Stepping: 0) Detected cache-line size is 64 bytes CPUflags: MMX: 1 MMX2: 1 3DNow: 1 3DNow2: 1 SSE: 1 SSE2: 0 Compiled with runtime CPU detection - WARNING - this is not optimal! To get best performance, recompile MPlayer with --disable-runtime-cpudetection. Playing [ANBU-AonE]_Naruto_26-27_[F224EF26].avi. Seek failed AVI: Missing video stream!? Contact the author, it may be a bug :( Exiting... (End of file) :/ jeg har la stet ned naruto episoder fra torrents, mensom noen av dere vil tro er illegal piracy osv. er dette faktisk gratis så... men i hvertfall er på 60 % på torent fila med 25 episoder, kan det hende at det ikke skal gå ann å spille av fila til alt er ferdig nedlastet? altså den episoden jeg skal se på nå er allerede ferdig.. jeg bruker azureus clienten.... tack Endret 20. januar 2005 av Ripz911 Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) 1. hele fila må være nede får du kan starte å se. Dette siden bittorent ikke laster ned sammhengende fra start til slutt. Men små biter her og der til alt er nedlasta... EDIT: la nå merke til at du hadde lasta ned den ene episoden. da skal det funke AVI: Missing video stream!? Contact the author, it may be a bug ser kanskje ut som en codec du mangler? uten at jeg skal si det helt sikkert. kommersikkert noen snart som tyder den feilmeldinga EDIT2: er det en stor fil med alle 25 episodene? hvis den ene store fila ikke er ferri, se punkt 1 Endret 20. januar 2005 av klovn7 Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) jeg laster ned episode 51-75 og der kan jeg se episodene + at ifølge azureus er den episoden jeg skal se ferdig ( altså 100% ) jeg venter til torrenten blir ferdig ( altså hele ) så kan jeg evt klage mer osv... :/ jeg har lagt inn alle codecs i følge pacman og har jo sett på lignende filmer med mplayer før, uansett. prøvde med vlc i windows :/ nesten lignende problem der. edit: 25 små episoder på 133 MB ca. Endret 20. januar 2005 av Ripz911 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå