Kridal Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Har ikke sett noe om denne siden før jeg så linken her på amobil. Men hvordan laster man ned spill etc. fra denne siden. Skal man legge det inn på pc-en og så overføre det med bluetooth? For det er jo ikke noe steder man kan skrive inn mobilnr. sitt... eller?? Arehei: Så du stengte den andre tråden men fant ingen som kunne svare på spørsmålet mitt.. Lenke til kommentar
espeneppi Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Man kan velge mellom og få lastet det opp på wap siden til zedge, eller laste ned til pcen og overføre for eks. via bluetooth. Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Men når jeg laster den inn på pc-en blir det er .jar fil... skal den overføres eller må man gjøre noe med fila på dataen først? i så fall hvilket prog, og hvor får man tak i dette?!? (gratis) Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Og er det det samme med bildene?? jpg.. Må jeg konvertere de eller tar telefonen de?? (d500) Lenke til kommentar
thejokerno Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Men når jeg laster den inn på pc-en blir det er .jar fil... skal den overføres eller må man gjøre noe med fila på dataen først? i så fall hvilket prog, og hvor får man tak i dette?!? (gratis) Du bare overfører .jar fila til tlf.! Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Nei, du trenger ikke å fikle med filene. Det er bare å overføre! Lenke til kommentar
Kridal Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Takk skal dere ha!! Alltid hjelp å få på dette forumet!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå