manowar2k Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei, har for litt siden kjøpt meg et webcamera jeg. Er av merket Trust - modell: 380 SpaceC@m (USB 2.0), som da skal være et relativt godt merke, men jeg sliter med kameraet. Jeg har innstallert all software som følger med, i tillegg til drivere, ja, jeg har til og med oppdatert driveren! Men allikevell får jeg ikke bilde fra kameraet. Det som skjer er at kameraet lyser grønt, så det har signaler, windows registrerer også hardware, og sier at kameraet er klart til bruk. MEN - kameraet sitt lys, der det lyser grønt blinker! Blinker nokså fort, jeg finner ikke løsningen, ikke på www.trust.com sin troubleshooter heller. Noen som vet hva som må til? (Jepp, jeg har installert USB 2.0 drivere til hovedkortet) Takk på forhånd Lenke til kommentar
Mbl Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Kan det være intern feil``? Endret 20. januar 2005 av Magnus121 Lenke til kommentar
manowar2k Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Nei, det er ikke skjikkelig fikset, men Magnus121 hjalp meg litt. Det viser seg at kameraet funker på MSN (sånn ca bra), men ikke i softwaren som fulgte med, da får jeg ikke bilde engang Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå