tommmy Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) For ca en uke siden, slo jeg på pc'en min og så sto de i oppstartsgreiene att clocken på cpu'en min var på 2500+. Jeg har en en athlon 2800+. Så jeg gikk inn i bios og satte den på plass. Så når maskina starta seg, kom den til de andre bilde i oppstart der sto de: Serial ch0 Master: disabled Serial ch1 Slave: disabled og noe om att jeg måtte trykke "tab" til velkomstmenyen, men ingenting skjedde. Dette har aldri komt opp før. når jeg hadde logget meg på og alt så fint ut, trykte jeg på start knappen og der sto det att jeg hadde "nye programmer installert" men det var gamle program som hadde vært der lenge. maskina har også blitt mye tregere enn før. Jeg har gått gjennom me ad-aware, defragmentert, oppdatert bios og driverne til hovedkort å skjermkort. noen som vet va jeg skal gjøre? Endret 20. januar 2005 av tommmy Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 ingen som vet noe? Lenke til kommentar
MuD Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 kansje prøv ein formatering då! Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Kan jo prøve og sette den tilbake til 2500+ og se om det bli bedre da, evt. hvis du har gjort det og sette den til 2800+ igjen og se om det samme står, hvis det samme står post bilde av det her. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 den skal ikke stå på 2500+. den har aldri gjort det før, men plutselig en morgen gjor den det. vil helst ikke formatere men visst jeg må så må jeg. men gir ikke opp ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå