Schnickaschnicka Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg klarte å ødelegge min iRiver ihp 120 i fjor. Så sendte jeg den til Tyskland for reparasjon, men får en ny tilbake. Den ble sendt den 10 januar, men når sånn ca kommer den hit til oslo da? Lenke til kommentar
nixon Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Den kommer i morgen, fredag 21.01.2004 kl 12:05 på ditt nærmeste postkontor. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 haha. når du skal svare, ikke svar for tull. svar ordentlig. hvis du ikke vet ca hvor lang tid det tar så ikke skriv innlegget. Lenke til kommentar
horebore Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nixons svar er så godt som noe annet svar. Du burde vel egentlig hatt den allerede, skal ikke ta særlig lang tid med post fra Tyskland. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Den kan ikke ha blitt stoppet i tollen og forsinket der? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Når man bestiller fra play.com tar det ikke lange stunda.... 1 uke ca, vil tro det gjelder det samme fra Tyskland da.. Så du kan vel vente pakken når som helst... Endret 21. januar 2005 av Jabbala Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 takker for svar :!: Lenke til kommentar
neXon Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Med bilstyling, så tar det ca 6-7 dager fra Tyskland:) Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 men jeg skal kjøpe noen ørepropper til denne mp3'en. noen anbefalinger. tenkt meg maks 400 kr. forslag? Lenke til kommentar
Jabbala Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Disse er bra, er ikke ørepropper da men... Får ikke noe særlig behagelig og god lyd av ørepropper uanett, ivertfall ikke i nærheten av et godt hedaset Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 hehe, takk, men jeg vil ikke ha headsett. vil ha ørepropper. takk allikevel. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kjøpte noen sinnsykt gode propper fra sony til min ipod mini. Kostet vel ca. 540,- tror jeg. Fikk dem for 400,- pga vennskap & kjennskap Beste bassen jeg noensinne har hørt med propper. Laget slik at de tetter igjen øret omtrent som en vanlig øreplugg. Lenke til kommentar
horebore Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Kjøpte nettopp Shure sine E2c propper, og er meget fornøyd. Hadde Koss The Plug før, som også var gode på lyd (ihvertfall bass), men satt mye dårligere i øret. E2c ligger vel på en 5-600 kroner, sjekk prisguiden. Kjøpte mine på efast.no, som var billigst da ihvertfall. EDIT: Shure E2c ligger på en del webshopper inne som et Jens Of Sweden produkt. Dette er akkurat samme pakken som de andre, bare billigere:) Endret 21. januar 2005 av horebore Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Under er mailen jeg fikk fra tyskland. Vil dere tro jeg får tilsendt ny eller reparert? (den mp3'en jeg sendte var det knust display på så lcdkrystallene fløt ut i skjermen og softwaren var borte) Dear Mr. Bagroen, sorry fort he delay, we're restarting our customer service since january 05. We have sent your player out on 10th January. Feel free to personally contact me if you have any problems. Best regards Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Sony har noen sinnsyke ørepropper til 449 hos og elkjøp (sannsynligvis de samme som er nevnt lengre oppe, men da med feil pris). Har den billige modellen til Shure og, men Sony sine er skremmende mye bedre. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det og påstå at det ikke finnes ørepropper som kan konkurre med virkelig gode headset er latterlig. er utrolig mye bra ørepropper ute å går:) Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Er til en viss grad enig med deg, og avhengig av miljø, så kan ørepropper konkurrere med det meste. Men når det kommer til ren musikklytting i et stille rom, kommer nok øreplugger til kort. Lenke til kommentar
Schnickaschnicka Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Under er mailen jeg fikk fra tyskland. Vil dere tro jeg får tilsendt ny eller reparert? (den mp3'en jeg sendte var det knust display på så lcdkrystallene fløt ut i skjermen og softwaren var borte) Dear Mr. Bagroen, sorry fort he delay, we're restarting our customer service since january 05. We have sent your player out on 10th January. Feel free to personally contact me if you have any problems. Best regards men hva tror dere om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå