Pain193 Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 (endret) Hei! Det var meningen at jeg skulle legge ut denne modden med en gang den var ferdig, men av en eller annen grunn så fikk jeg ikke lagt ut bildene på home.no Uansett, her er den iallefall Edit: leif Endret 20. januar 2005 av Pain193 Lenke til kommentar
svirrethasverr Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 hehee den var rå men hva i all verden er det du jhar gjort Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Hei igjen og takk for raske tilbakemeldinger Jeg har brukt en teip som jeg kjøpte på biltema... Den er akkurat som aluminiumsfolie med lim under (den ligger under Kjemikalier -> Universal -> Teipe & Tette Artikkelnummer: "29-650") Denne teipen la jeg på i kantene og bretta den opp, slik at det ser ut som at kantene er bøyde. Etterpå lakka jeg med grønn og svart lakk Lakken som er på blandt annet vinduet på toppen er grønn UV-lakk fra clas ohlson Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Wow, skikkelg kul effekt altså! Ser ut som du har lagd "kulehull" i sidevinduet? hvordan gikk du fram med å få det til? La også merke til at du hadde lakka et tastatur i samme fargene som kabinettet, skal mus og skjerm også lakkes til å stå i stil? Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Framgangsmåten på de hullene, var bare det at jeg borret hull med drill, og varmet opp rundt med varmluftspistol Jeg har også lakket tastatur og mus i samme stil, men der brugte jeg ikke teip... Jeg kan se om jeg får lagt ut noen bilder av tastaturet og musa i løpet av kvelden Lenke til kommentar
LgitechDInovo Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 det var definitivt en egen stil over det kabinettet ja men bra gjort Lenke til kommentar
"GROGI" Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Framgangsmåten på de hullene, var bare det at jeg borret hull med drill, og varmet opprundt med varmluftspistol trudde du brukte syre jeg Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Framgangsmåten på de hullene, var bare det at jeg borret hull med drill, og varmet opprundt med varmluftspistol trudde du brukte syre jeg haha, ler* Lenke til kommentar
eXX0n Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Fy faen så rått!!! Det var et av de feteste kabbissa jeg noen gang har sett! Nice! Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Få se det J**** tastaturet jeg trenger ideer!!! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 Få se det J**** tastaturet jeg trenger ideer!!! Visst du skal være så frekk i kjeften så kan du bare... Hehe joda, jeg låvet og legge det ut i løpet av kvelden, så nå er det på plass i samme link Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 sry ser etter ideer... Men hvordan har du sprayet knappen på tastaturet uten å miste boksatven/tegnent på den? Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 sry ser etter ideer... Men hvordan har du sprayet knappen på tastaturet uten å miste boksatven/tegnent på den? Bare kødda da, du var ikke direkte frekk i kjeften akkurat da Men til spørsmålet... Det jeg har lakka svart, kan jeg ikke se hva som står på knappen, men på de andre har jeg brukt et ganske tynt lag med vanlig grønn lakk, og noen plasser har jeg brukt grønn UV-lakk Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvor kan dette kjøpes ...pris? sprayer fra 50 cm da? ska faen mæ ikke være ustødig på hånden.. "Oooops.....da kan ikke wersdfg sees lenger...mamma trenger penger til nytt tastatur" er det noen fler effekter som kan gis på en tastatur? Lenke til kommentar
stidz Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hvor kan dette kjøpes ...pris?sprayer fra 50 cm da? ska faen mæ ikke være ustødig på hånden.. "Oooops.....da kan ikke wersdfg sees lenger...mamma trenger penger til nytt tastatur" er det noen fler effekter som kan gis på en tastatur? du kan jo sette LEDs i ET tastatur Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 UV-lakken kjøpte jeg fra Clas Ohlson for 89 kroner (art. nr. "34-2180") Den andre lakken kan være vilken som helst grønn... (Jeg brukte en fra biltema til 39 kroner.) Den svarte lakken er fra Europris og koster 29 kroner. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Dæven, det der blei dritbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå