mandela Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Dette er genialt for en type mennesker, de som ringer mye og lenge hver gang. (sånne som meg med tlfregning på 1500 i måneden ). De som sender mest sms vil fremdeles ha mest glede av talkmore og mobyson. hva med de som sender mest sms til utlandet? er det bare netcom som ikke tar ekstra betaling for utgående sms til utlandet? vet at chess og telenor tar betalt Lenke til kommentar
duda Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei Chess knock out står på listen over abb. som chess tilbyr,selv om chess kontant har de samme prisene som easy,så er ikke kontant kommet i stedet for easy Chess knock out står ikke hos meg. Dette står hos meg: Abonnementstype Etablering Årsavgift Mnd pris Minuttpris Startavgift SMS ChessConnect 0.-* - 9,- 1,59 0,59 0,54 ChessMove 0,-* - 25,- 0,99 0,59 0,54 ChessBusy 0.-* - 129,- 0,89 0,59 0,54 ChessKing 0.-* 960.-** - 0,79 0,59 0,44 dårlig kopiert, men det er bare de fire abb. som står der. Ingen chess knock out der nei. Lenke til kommentar
-M- Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Slo til og bestilte Chess Knock-Out nå. Tror jeg blir storfornøyd. Virker ut til å passe bra til ringemønstret mitt, som har gått mer og mer over fra SMS til samtaler. Bare en sak: Hva menes med "e-post-faktura"? Det høres ut som eFaktura, men jeg tolker det dithen at det derimot dreier seg om en god, "gammel" løsning der man får faktura i pdf-fil e.l. og sjøl må taste inn det som trengs i nettbanken. ...men jeg får sikkert tilbud om avtalegiro når den første regninga er registrert, kjenner jeg Chess rett. Lenke til kommentar
-M- Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hva menes med "e-post-faktura"? Fant svaret sjøl nå: Hvordan fungerer E-postfaktura? Har imidlertid et annet spørsmål: Er det 50/50 om jeg får Telenor- eller Netcom-dekning? Ser ikke i farta noe info om dette, utover det her: Hvordan endrer jeg dekning? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Hei Chess knock out står på listen over abb. som chess tilbyr,selv om chess kontant har de samme prisene som easy,så er ikke kontant kommet i stedet for easy Chess knock out står ikke hos meg. Dette står hos meg: Abonnementstype Etablering Årsavgift Mnd pris Minuttpris Startavgift SMS ChessConnect 0.-* - 9,- 1,59 0,59 0,54 ChessMove 0,-* - 25,- 0,99 0,59 0,54 ChessBusy 0.-* - 129,- 0,89 0,59 0,54 ChessKing 0.-* 960.-** - 0,79 0,59 0,44 dårlig kopiert, men det er bare de fire abb. som står der. Ingen chess knock out der nei. Hei Det står på de alle pc ene jeg har vært inne på,må være noe feil hos deg. Etablering:0kr(gjelder bare ut februar) Månedsavgift:0kr Fakturering:0kr Ringepris:0,69kr Sms:0,69kr Mms:1,99 Lenke til kommentar
Sprinkle Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Noen som husker hva minuttprisen på Chess Easy er? Fikk faktura fra Chess i dag der jeg stusset på at noen av samtalene kostet over 1 kr/min... Mulig jeg husker veldig feil, men minuttprisen var da godt under dette..? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 (endret) Noen som husker hva minuttprisen på Chess Easy er? Fikk faktura fra Chess i dag der jeg stusset på at noen av samtalene kostet over 1 kr/min... Mulig jeg husker veldig feil, men minuttprisen var da godt under dette..? Hei Minuttprisen 0,99kr,så det stemmer det som står i regningen,jeg har det abb selv,og du må huske på å trekke i fra 0,59kr i oppstartavgift pr.samtale Endret 9. februar 2005 av smoker2 Lenke til kommentar
Sprinkle Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Hmm. Da er det jo ingen grunn til å holde på "Easy" framfor "Knock out" hvis ringeprisen der er 0,69. Selv om SMS er noe rimeligere med Easy (hvis jeg ikke husker helt feil) hjelper dette fint lite da jeg ringer langt mer enn sender SMS... Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Man må jo finne ut hva som er billigst,for meg er det billigst med easy for jeg sender for det meste sms Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå