Fjart Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Talkmore (som jeg har), har et minimumsforbruk (man blir varslet) på et snitt på 10 kr pr måned, i de sista 3 mnd.....Men de aller, aller færreste med mobil, har vel et så lavt forbruk? det finnes da noen... Har bl.a en far som bare har mobilen for å være tilgjengelig, ringer meget lite med den... Har også to små døtre som har hver sin mobil, som de får med seg hvis de skal bort et sted....det kan gå ganske lenge mellom hver gang de ringer ut... Så derfor har jeg holdt meg til Telenor på disse mobilen...men kanskje jeg skal sjekke ut det nye tilbudet til Chess.... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Da var det bestilt. 0kr i innmelding og 0kr i månedavgift = gode greier. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Talkmore (som jeg har), har et minimumsforbruk (man blir varslet) på et snitt på 10 kr pr måned, i de sista 3 mnd.....Men de aller, aller færreste med mobil, har vel et så lavt forbruk? det finnes da noen... Har bl.a en far som bare har mobilen for å være tilgjengelig, ringer meget lite med den... Har også to små døtre som har hver sin mobil, som de får med seg hvis de skal bort et sted....det kan gå ganske lenge mellom hver gang de ringer ut... Så derfor har jeg holdt meg til Telenor på disse mobilen...men kanskje jeg skal sjekke ut det nye tilbudet til Chess.... Hvorfor holde seg til telenor når de er dyrere på absolutt alt? Uansett hvor lite du ringer, så sparer du penger. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei Bare til info,så de som har Easy blir automatisk overført til dette abb UTEN at folk blir infomert om det,det er ikke bra!! Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Talkmore (som jeg har), har et minimumsforbruk (man blir varslet) på et snitt på 10 kr pr måned, i de sista 3 mnd.....Men de aller, aller færreste med mobil, har vel et så lavt forbruk? det finnes da noen... Har bl.a en far som bare har mobilen for å være tilgjengelig, ringer meget lite med den... Har også to små døtre som har hver sin mobil, som de får med seg hvis de skal bort et sted....det kan gå ganske lenge mellom hver gang de ringer ut... Så derfor har jeg holdt meg til Telenor på disse mobilen...men kanskje jeg skal sjekke ut det nye tilbudet til Chess.... Hvorfor holde seg til telenor når de er dyrere på absolutt alt? Uansett hvor lite du ringer, så sparer du penger. Det blir jo dyrt med mange åpningsgebyrer i lengden, når man kan risikere at abonnementet blir stengt hver 2-3 mnd....... Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Talkmore (som jeg har), har et minimumsforbruk (man blir varslet) på et snitt på 10 kr pr måned, i de sista 3 mnd.....Men de aller, aller færreste med mobil, har vel et så lavt forbruk? det finnes da noen... Har bl.a en far som bare har mobilen for å være tilgjengelig, ringer meget lite med den... Har også to små døtre som har hver sin mobil, som de får med seg hvis de skal bort et sted....det kan gå ganske lenge mellom hver gang de ringer ut... Så derfor har jeg holdt meg til Telenor på disse mobilen...men kanskje jeg skal sjekke ut det nye tilbudet til Chess.... Hvorfor holde seg til telenor når de er dyrere på absolutt alt? Uansett hvor lite du ringer, så sparer du penger. Riktig... Jeg fatter ikke hvorfor du skal sjekke ut dette nye ab... all den tid de du snakker om ringer så lite? Du må jo uansett betale 69/mnd..... Det er jo noe som er mye billigere for dem på markedet? Lenke til kommentar
Fjart Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg fatter ikke hvorfor du skal sjekke ut dette nye ab...all den tid de du snakker om ringer så lite? Du må jo uansett betale 69/mnd..... Det er jo noe som er mye billigere for dem på markedet? Du sier noe....glemte helt at det var snakk om min. 69,- pr. mnd.... Mnei, så da blir det nok fortsatt Telenor ja... Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg synes det er utrolig mye rot hos Chess fortiden. Nye abb kommer og går hele tiden. Synes å huske noe som het Total og nå er plutselig Easy tatt vekk til fordel for knock out. Er det flere som er enige. Gir ikke mye tillit til kundene. De burde heller gjøre noe bra for de som allerede er kunder. Slagordet til Chess kan være : " Vi gir deg et nytt abbonnement hver måned" Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Enig med "xpi".... Her virker det som det er en dårlig strategi for tiden.... Her kan du "gå" for et ab, for så å finne ut at det er forandret måneden etter... Rart at dette bestandig skjer når de er blitt litt store.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei Bare til info,så de som har Easy blir automatisk overført til dette abb UTEN at folk blir infomert om det,det er ikke bra!! Nei det er helt riktig, det er ikke bra, og brudd på vilkår, da prisene faktisk går opp. Skal vel gis 2 måneders varsel om slikt? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei Bare til info,så de som har Easy blir automatisk overført til dette abb UTEN at folk blir infomert om det,det er ikke bra!! Nei det er helt riktig, det er ikke bra, og brudd på vilkår, da prisene faktisk går opp. Skal vel gis 2 måneders varsel om slikt? Hei Jeg tolket det første svaret fra dem litt feil,de som har easy blir ikke overført til noe nytt abb.Jeg har easy og fortsetter med,men synes dette er rart at jeg kan det,når de i utgangspunktet ikke tilbyr det lenger. Lenke til kommentar
duda Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ok, så etter det jeg forstår nå, så tar knock out, chess sitt kontantkort plass, altså chess easy. Videre vil dette si at chess easy ikke fins mer, men de som fortsatt har det, får lov til å fortsette med det? Riktig? Muffens syns jeg. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Nei! Dette blir helt feil..... Chess kontant fortsetter som før,,,,, Lenke til kommentar
Lord Hassan Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 muttern har easy, og for ho så er det ikke gunstig å bytte. Men er det sånn at ho automatisk blir overført? Virka som det var litt uenighet over her. Det er jo ikke holdbart, for det var ikke et så bra abbonement. Er bra for dem som ringer mye. Men er det sms med i bildet, så er chess easy en mye bedre løsning. Får nesten ringe dem å høre imorra. Seriøst, har aldri sagt noe vondt om chess, men nå begynner det å gå litt over stokk og stein her. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Hei Her er svaret fra Chess angående de som har easy: Hei! Takk for din henvendelse. Chess knock out har erstattet easy slik at dette abonnementet ikke lengre tilbys. Eksisterende easykunder forsetter med dette abonnementet. Vennlig hilsen Nina Chess kundeservice Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Altså. Eksisterende kunder av chess easy beholder chess easy, nye kunder kan kun velge knock-out. Chess kontant fortsetter som før. Lenke til kommentar
duda Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Men hva har nå skjedd med dette abbonementet? Gikk inn på siden for å gjøre noe, men det står ikke der lenger. Tatt vekk pga lite respons kanskje? Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Er vel som chess skriver (refereres lenger opp her) da.... At "chess easy" ikke er mulig å nytegne, men kunder som allerede har det fortsetter på de betingelsene. Derfor er det fjernet..... Lenke til kommentar
duda Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Mente chess knock out. Det står jo ikke der lenger. Når det gjelder chess easy, så er det jo nå chess kontant. Byttet navn men egentlig det samme. Hvertfall når det gjelder vanlige priser. Har ikke sjekket tilleggtjenestene ennå. Men hvor har det blitt av chess knock out? Bare jeg som ikke ser den på siden dems? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Mente chess knock out. Det står jo ikke der lenger. Når det gjelder chess easy, så er det jo nå chess kontant. Byttet navn men egentlig det samme. Hvertfall når det gjelder vanlige priser. Har ikke sjekket tilleggtjenestene ennå. Men hvor har det blitt av chess knock out? Bare jeg som ikke ser den på siden dems? Hei Chess knock out står på listen over abb. som chess tilbyr,selv om chess kontant har de samme prisene som easy,så er ikke kontant kommet i stedet for easy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå