Per_le Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Hei.. Jeg har en oppgave på skolen.. jeg skal lage et hus selv.. har noen linker til ferdig bygde hus.. sketch up takker på forhånd..!! mvh Per Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Din sleipe ål, vi er ikke her for å gjøre leksene for deg. Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 20. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2005 finner ikke noe på google.. help!!! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 Jeg mener nå fortsatt at vi ikke skal gjøre leksene til sleipinger jeg da... Du gjør lekser for å lære noe, og det gjør du ikke hvis du leverer noe som en annen har laget! Lenke til kommentar
themisfit Skrevet 20. januar 2005 Del Skrevet 20. januar 2005 google etter en side som heter 'howstuffworks' eller noe sånt. mener jeg fant noe lignende av det du ser etter der en gang. tror det var en grunnmur, da har du hvertfall pkt.1 for å sette opp et hus hehe Lenke til kommentar
Per_le Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Jeg mener nå fortsatt at vi ikke skal gjøre leksene til sleipinger jeg da... Du gjør lekser for å lære noe, og det gjør du ikke hvis du leverer noe som en annen har laget! hysj da.. Jeg skal innrede en leilighet.. så trenger en ferdig bygd leilighet sånn at jeg kan legge inn ting og sånt Endret 23. januar 2005 av Per_le Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå